Frag eXecutors została zaproszona do udziału w światowych finałach Electronic Sports World Cup jako obrońcy tytułu wywalczonego w 2008 roku: [ Frag eXecutors z kwalifikacją na ESWC 2010! ]. Jednocześnie okazało się, że mając zapewnioną automatyczną kwalifikację "Złota Piątka" nie mogłaby pojawić się na jednej z najważniejszych polskich imprez esportowych w roku - ESWC Polska. Stało się to jasne po konsultacjach zarówno z organizatorem światowym - Games Solution - jak i firmą Beholder, która od tego roku jest odpowiedzialna za polskie kwalifikacje. Postawiło to nasz zespół przed poważnym dylematem.



"Czujemy się w obowiązku występować w nich dla naszych fanów i mediów, a także sponsorów drużyn"
chyba chodzi tylko o to ostatnie bo jestem przekonany ze 90% fanow jest zawiedziona tym ze nie zobaczy 2 druzy polskiej na eswc. Wspanialy pomysl na zniechecenie do siebie rzeszy ludzi. Zawsze bronilem g5 przed tymi co napinali na slabe wystepy w wszelkiego rodzaju komentarzach. Ale nastaly chwile zwatpienia. Mam jednak nadzieje ze to byla w 100% decyzja zazadu clanu i gracze nie mieli na nia wplywu. Oby wam sprzedasz bluz spadla :O


#5 i inni: jeśli płaczecie że tylko 1 slot będzie, to podziękujcie organizatorom ESWC, którzy wiszą FX 60 koła zielonych, a kurwa nie łaska im wybulic 2,800zł na lot do Paryża i z powrotem.
B.R.A.W.O.
#4 < przykład "sezonowca". Jak FX jedzie na LANa, wygrywa itd itp SUPER JAZDA FX !! , a jak jadą na ESWC PL i nie będzie 2 slotów to już "eee chuj wam w dupe, pierdolić FX!! niech zbankrutują na ich ubraniu !!!11". Jak to Loord powiedzial: JEBANA POLSKA MENTALNOŚĆ.
POZDRAWIAM!




@ adhd
A ja głupi myślałem, że to organizacja w której gra drużyna zajmuje się finansami. Wielka szkoda, że tym razem FX zagra "kosztem" polskich eliminacji.


#6mozna zataczac coraz szersze kola. wedlug mnie wina lezy w tym ze swiatowa scena csa nie zbojkotowala eventu tworzonego przez oszustow i zlodzieij. Gdyby clany nie jezdzily na turnieje gdzie kasa nie jest wyplacana automatycznie to by tez takich sytuacij nie bylo. A jesli zostali oszukani na 60k to moze nie powinni tam jechac?
Z drugiej strony jesli juz jada to nie bardziej im by sie oplacilo nie psuc sobie dobrej prasy i pozbawiac mozliwosci wyjazdu drugiego clanu z polski? Mysle ze te 5k by im sie kiedys w bluzach zwrocilo a tak to chyba bedzie wstyd ja zalozyc. BTW Ciekawe co zrobi/lo fnatic i mtw.


#10,9: Jak Ty byś miał 2 możliwości:
1- akceptujesz zaproszenie, płacisz 2800-3000zł za przelot do Paryża i z powrotem i hotel masz za free
2- jedziesz na ESWC PL, wygrywasz je i :transport hotel masz za free, dodatkowo nagrody z ESWC PL.
Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie, nie mając milionów na koncie -.-




tylko ze to nie oni nie gracze decyduja o tym a menager clanu jesli on nie umie zrobic bilansu zyskow i start i zastanowic sie co jest drozsze 3k czy przychylnosc fanow.
Zdecydowal jak kazdy widzi mam nadzieje ze mu sie to nie oplaci.




Nie pomyśleliście o tym, żeby czytać między wierszami?
ESWC nie zapłaciło 60 000 Złotej piątce, zaprosili ich za to na finały. Co robi Złota piątka? Naiwnie myśliliście, że grzecznie z podkulonym ogonem na finały organizowane przez oszustów?
Zamiast nazywać ich po imieniu jak ja to robię, zagrali im na ambicji, odmawiając zaproszenia.


Mieszane uczucia mam. Cóż z jednej strony jeśli faktycznie miało by się to odbić na ich obecności na innym lanie bo nie starczyło by kasy na wyjazd na arbalet czy inny dreamhack to oczywiście decyzja słuszna, ale to wrażenie że jednak mogły by być dwa zespoły z polski...
# tonieja Ty to masz łeb! Teraz zamiast zapłacić za zakwaterowanie dwóch zespołów "oszuści" zapłacą tylko za jeden!


no to juz jest w ogole bezsensu. Przeciez i tak i tak by przyjechali co za roznica czy zaproszeni czy wywalczeni i tak na 90% przejda eleminacje bez oporu i napewno eswc international to wie. Moze na ambicij im by zagrali gdyby w ogole tam nie pojechali i dotego zaczeli propagande przeciwko nie wiem od poczatku powrotu eswc starajac sie zniechecic wszystkie zagraniczne organizacje do udzialu dajac im do zrozumienia ze ta marka nie jest pewna.


Też nie mówmy, że FX na 100% wygra te kwalifikacje ;) Moim zdaniem w czerwcu będzie zaskoczenie ;)
Dobra decyzja zarządu po co bulić skoro mają szanse pojechać za free? Tą kasę co zaoszczędzą to wydadzą na inny turniej :)
Jeśli niektórym tak mocno zależy na zobaczeniu 2 zespołów w ESWC to zróbcie zrzutkę :)




Jakkolwiek lubię naszą złotą piątkę i uważam, że zasłużyła, żeby się pokazać na ESWC i powalczyć -> życzę wam odpadnięcia z powodu tego przykrego ruchu. Była możliwość do zdobycia doświadczenia dla innej polskiej drużyny, a wy dla własnego interesu podkopujecie fundamenty polskiego esportu. Bravo! Zamiast dogadać się z Emilką, żeby zrobiła wam jakiś mega-showmatch w trakcie finałów ESWC PL z ich zwycięzcą, wolicie zabrać innym polskich drużynom szansę na grę z wielkimi tego świata. Czekam tylko na moment, w którym Neo i spółka zrezygnują z gry, a w Polsce - dzięki takim zachowaniom - nie będzie żadnego zespołu, żeby ich zastąpić. Osobiście chciałbym, żeby Fx upadło wtedy na kolana i już z nich nie wstało.


Ale firma która im wisi kasę to zupełnie inna firma która organizuje teraz ESWC.Jedni z drugim mają tyle wspólnego co logo i nazwę , które od bankruta zostało wykupione. To tak jak z Lech-Amica i Widzew stary-Widzew aktualny.
Tutaj nie chodzi o kasę tylko o slota. Na przelot (2-3k) stać w Polsce bez problemu z 6-7 drużyn. Gdyby były dwa sloty były by na pewno dwa zespoły z Polski , a teraz dzięki Fx będzie tylko jedna.








@ 26/04/2010 21:10
Mogli się umówić z np Deltą chętną wyjechać na ten lan. Ze to delta opłaci im Hotel oraz transport. Na jedno wychodzi dla delty zapłacić tu czy tu, jak ich chłopaki by polecieli.
Hotel i pobyt na miejscu jest oplacony przez ESWC (byl dopóki Fx nie zrezygnowala ze slota ) Ale z reszta sie zgadzam. MOgli sie dogadac z delta , ze ona im wylozy 3k na bilety i po sprawie. Mamy 2 druzyny na ESWC. Ale niestety. Mamy tylko jednego slota i licze na niespodzianke ze strony delty na ESWC Polska. Chce widziec miny Fx`ow nie jadacych do Paryza przez glupote.


Tak jeszcze się zastanawiam, po co miała by inna drużyna jechać, skoro na bank by nic nie ugrali. Te Wasze pretensje są całkowicie bezzasadne, chyba że po prostu chodzi Wam o to że Fx pozbawiło 2 drużynę wycieczki malowniczego Paryża. To zmienia postać rzeczy, w takim razie oczywiście przyznaję Wam racje. Szkoda wycieczko dla 2 drużyny jak cholera ;-) sam bym sie chętnie przejechał..
Slot to nie jest żadem prezent, jak ktoś ma jechać na finał, to musi go sobie wywalczyć. To chyba jest własnie e-sport o ile pamiętam..
A jeśli chodzi o Fx, to skoro słabo ostatnio grają, to powinni grać właśnie przede wszystkim w Polsce, a nie jechać odrazu na finały, Tego pewnie też nie możecie pojąć ;-)


W czym problem drogie dzieci? Skoro od trzech eventów jedziecie po FXach, że są słabi, że się skończyli, że nie są już nic warci. Powinniście się właśnie cieszyć bo w krajowych eliminacjach ESWC będziecie mogli się przekonać czy pomimo tego, że się skoczyli są w stanie wygrać. Jeżeli nie, to i tak Wasza delta czy tam inny PGS pojedzie na finały a FX nie będzie musiało z miejsca się błaźnić.
Dobrze się stało. Dobra decyzja.




@ 26/04/2010 21:14
Tak jeszcze się zastanawiam, po co miała by inna drużyna jechać, skoro na bank by nic nie ugrali. Te Wasze pretensje są całkowicie bezzasadne, chyba że po prostu chodzi Wam o to że Fx pozbawiło 2 drużynę wycieczki malowniczego Paryża. To zmienia postać rzeczy, w takim razie oczywiście przyznaję Wam racje. Szkoda wycieczko dla 2 drużyny jak cholera ;-) sam bym sie chętnie przejechał..
Slot to nie jest żadem prezent, jak ktoś ma jechać na finał, to musi go sobie wywalczyć. To chyba jest własnie e-sport o ile pamiętam..
A jeśli chodzi o Fx, to skoro słabo ostatnio grają, to powinni grać właśnie przede wszystkim w Polsce, a nie jechać odrazu na finały, Tego pewnie też nie możecie pojąć ;-)
Chyba nie oglądałeś GunGame 2009 i występów DELTY...
Skoro słabo grają to powinni grać w Polsce? yhmmm? Nie wziąłeś chyba pod uwagę, że może im się potknąć noga i 'słaba gra' w końcu zaowocowałaby przegraną z polskim klanem.
[*][*][*][*]
Z tego co czytałem i słyszałem Beholder chciał opłacić 50% ceny biletów. Mogę się mylić.




@shavo
No właśnie, niech zagrają w Polsce i niech się okarze. Jak Fx przegra z Deltą to sprawiedliwości stanie się za dość.
Bo że Beholder dawał 50% to ktoś z Beholdera na cybersporcie chyba napisał, czy była w tym prawda czy nie nikt już nie dojdzie w tej całej edramie. Poza tym ja dalej uważam, że to nie o kasę chodziło, ale o policzek w kiedunku ESWC lub o medialność w Polsce w związku z jej brakiem na arenie miedzynarodowej.












@
No dokladnie Ryba, Fx zaoszczędziło nam faila we Francji strasznego, błazenady, mongolskiego baletu zarzynanych królików z Polski przez jakiś Szwedów czy innych Niemców..
Fx zaoszczedzilo faila ? Szkoda , ze w tym roku Fx jeszcze nic nie pokazalo. ZERO.0.
I to mozna nazwac failem a nie 2 druzyny na ESWC.


Haha oświadczenie niszczy :P. "Jesteśmy polską drużyną i musimy pojawiać się na najważniejszych turniejach krajowych" - no to teraz polska druzyna podpadła polskim fanom dzieki takiemu prawdziwie szczeremu oświadczeniu, polscy sponsorzy na pewno się ucieszą! Grats. Troche sie zdziwilem ziggy, jakby tak prawdy nie mozna bylo napisac :x
// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 26/04/2010 23:41







Śmiać mi się chce jak czytam te wasze wypowiedzi. Wydaje mi się, że chłopaki przystali na kontrakt z FX głównie ze względów medialnych, bo pewnie głównie z tego jest pokrywana ich pensja. Ale wracając do tematu, jak piszecie o tym, że odbierają slota innej Polskiej drużynie to ryczeć mi się chce, skoro inna Polska drużyna się "niby" ma poczuwać to niech z nimi wygrają i pojadą. Wtedy NIKT nie będzie miał ALE w wypadku ich wygranej z FX. Lecz po dzisiejszym meczu PGS'u nie sądzę, że mają w ogóle szansę, żeby dotrzeć przez eliminacje na lana w ESWC Polskim (mowa o PGS), a co do Delty to liczę na to, że pycha jaką wykazał ths się obróci przeciwko nim.
Tak na prawdę powinniście się cieszyć, że im nadal się chce grać po tylu przygodach z organizacjami, bo jakby oni nie grali to te "topowe" Polskie zespoły zaniżyły by nam poziom totalnie, a nie mówię już o scenie światowej, bo przez parę lat nie zobaczylibyście tam podium.


Ziggy, nie wiem co chciałeś zyskac ale teraz FX straciło wiele tym postępowaniem...
Jak esport ma się rozwijac skoro stawiacie swojej scenie kłody pod nogi...
Sciągając Złotą Piątkę do FX musiałeś się liczyc z tym, że wymagają dużych nakładów pieniężnych, jak nie mieliście pieniędzy to po co im głowę zawracaliście....
Sami zawodnicy zawsze woleli grac na lanach EU, a PL traktowali z przymruzeniem oka, a teraz niby to dla fanow? blablabla
Każdy zdrowy osobnik wie, że chcesz/chcecie zaoszczędzic troszkę $ tym posunięciem.
Z mojej strony zycze powodzenia delcie i pgs! fajnie będzie zobaczyc FX na 2-3 miejscu bez slota!


Po dołączeniu składu csa do fx zniknely loga sponsorow, mialy sie pojawic nowe ale dalej pusto. Bo nie ma wynikow jest jedno wielkie gowno. Te wasze oswiadczenie to pic na wode. Dla sponsorow?! jak aktualnie nie macie sponsorow wiec o czym mowa. Dla fanow? jak w tym momencie wieksza czesc waszych fanow bedzie kibicowac delcie i tylko delta zyska na tym.
wracajac do bezposredniego spotkania FX - Delta w lc. Z tego co delciaki mowili to w tamtym okresie zagrali moze ze soba 2 razy, grali bez taktyk itp. i postawili straszny opor dla fx. Fx w tym czasie gralo duzo po dojsciu pashy, robili taktyki/ustawienia. Wiec mam nadzieje ze jak teraz delta sie przylozy to wygra polskie eliminacje ESWC! GL DELTA


Ja napiszę tak :
Skoro zarząd FX chciał więcej medialności to zrobili krok w tył. Gdyby na ESWC pojawiły się 2 Polskie Ekipy byłoby komu kibicować. Jak to ziggy postanowił zrobić taką rzecz jak odesłanie 2 drużyny do domu ( mozna tak rzec ) to jest to jego najgorsze posunięcie. Rozumiem jakby nie mieli kasy i byli biedni wtedy zrozumiałe. Ale to drużyna, która ma ( chyba ) duży zasob pieniężny. Więc dla mnie sprawa nie jasna.
Jeśli gracze FX konsultowali się w tej sprawie z ziggim powinni wziąść Slota i nie dbać o nic. Ale skoro wolą mieć wszystko na tacy to ich problem. A czemu ?
Fani są źli. Wszyscy ich oczerniają. Postapili źle jak dla mnie.
A co do tego, że organizacja ESWC ( była organizacja ) im wisi kase to nie sprawa obecnej. To proszę nie pisać, że nie chcą im nic opłacać. Nie mają takiego prawa.
Pozdro i żeby na ESWC Polska wygrała Delta bo oni przynajmniej coś robią na tej scenie.




adhd @ 26/04/2010 19:11
#5 i inni: jeśli płaczecie że tylko 1 slot będzie, to podziękujcie organizatorom ESWC, którzy wiszą FX 60 koła zielonych, a kurwa nie łaska im wybulic 2,800zł na lot do Paryża i z powrotem.
B.R.A.W.O.
Co to pierwszego zmienił się właściciel ESWC wiec nikt im kasy nie wisi...
Tak i tak co by pokazała inna Polska drużyna na finałach, ich skill do sceny światowej jest zerowy. Nawet nie mogą pokonać od kilku lat G5, urwać mapy nie potrafią. wstyd!!
@ 27/04/2010 11:14
Pozdro i żeby na ESWC Polska wygrała Delta bo oni przynajmniej coś robią na tej scenie.
Tak robią coś na scenie bardzo dużo, nie urywają mapy FX. WSTYD G5 wygrywa WCG liczą się na scenie i ONI tylko robią coś dla sceny. Jak można tak mówić!!!
a na pewno jak by wzięli slota to byście mówili O FX TO ZAWSZE TYLKO PRZEZ SLOTA WYCHODZĄ!
GO GO FX! JAZDA Z LAMUSAMI!


Zgadzam się z tymi pseudo fanami . Przyjdzie czas gdy fx wygra załóżmy ESWC , WCG czy inny turniej i znowu zacznie sie mania fx , neostrady zaczną tworzyc klany o nazwie AGAiN , fXy itd .


OMG, czytając komentarze niektórych "życzę wam abyście przegrali" po prostu myśle jedno: wyjdź i zamknij drzwi bo robisz przeciąg.
A ja wszystkim , którzy źle życzą innym, życzę żeby na starość nikt z wami się nie musiał męczyć, a Ty zamiast powoli zdychać w łóżku, położyć się i nie wstać.
jeszcze raz, pierdolnijcie się w łeb i zastanówcie co mówicie
Popieram #60 i inne o podobnych treściach :]




Ja napisze tak. Jestem ich fanem od poczatku (od czasow pentagramu). I dla tych co tak bronia Fx postawcie sie na miejscu calej sceny csa. Monopol jest od poczatku (no arcy i ss kiedys ogien byl). Jakie to emocje byly gdy owczesny MYM akurat byl na finalach Kode5 a w finale chyba gralo wlasnie Fx i Delta. Tych emocji NAM kibicom/fanom brakuje. A patrzac na mlodziutka scene ukrainy szlag mnie trafia ze ten cs u nas w PL jest taki nudny.
i teraz
wolicie final Delta - FX gdzie fx u bukmacherow ma kolosalna przewage nad Delta, chociaz ths ostatnio sie odwazniej wypowiadal i mam nadzieje ze robia wlasnie krok w tym kierunku.
czy Delta-PGS na 3mapach i wreszcie widok po ostatniej rundzie szczere emocje, radosc z wyjazdu na eswc




#65: nie stwarzają problemów... hmm E-Sport na świecie > Polska. Wiesz ile zarabia na zachodzie profesjonalny gracz ? plus/- 2,500 EUR / miesiąc plus wygrane z LANów, a wiesz ile w Polsce ? nie będę Ci mówił bo jeszcze się zamkniesz w sobie i nie ujrzymy twoich komentarzy :(
EDIT: DLACZEGO NIE MOŻNA PISAĆ PLUSA W ZNAKU ?


fnatic stać na własny dojazd , moze fx chciało zostawić sobie pieniądze na inne turnieje ? ;]






Mówicie że Delta coś pokaże ? ta śmieszna Delta która nie potrafi wygrać z jakimś f69? w tym państwie ( esport CS 1.6 ) Istnieje tylko FX ! nie rozumiem was jak możecie pisać że coś robią źle to jest ich decyzja nie nasz możecie sie gniewać ale co z tego ? jak i tak to jest ich decyzja






" Ostatecznie zarząd Frag eXecutors zdecydował się zrezygnować z bezpośredniego zaproszenia do turnieju na rzecz startu w krajowych eliminacjach. - Jesteśmy polską drużyną i musimy pojawiać się na najważniejszych turniejach krajowych - tłumaczy Adrian "Ziggy" Witkowski, manager drużyny CS. - Czujemy się w obowiązku występować w nich dla naszych fanów i mediów, a także sponsorów drużyny. "
ŻAŁOOOOOSNEEEE


#65 taak, jesteś fajny bo bronisz FX'ów chociaż walą ostrą ściemę.
"[...]Czujemy się w obowiązku występować w nich dla naszych fanów i mediów, a także sponsorów drużyny.[...]"
Po **uja tego typu teksty? Nie mogli napisać że szkoda im Ojro?
Jeżeli zarządu drużyny która wygrała WCG (Prestiż) Nie stać na lot do Paryża oraz zakwaterowanie to dziękuje bardzo...
Jeżeli FX przejdzie dalej to życzę im powodzenia.
Tylko aby się nie przejechali na tej decyzji.


Żałośni jesteście . Dobra mogły być dwie drużyny polskie , pierwszy raz , ok rozumiem . Tyle że co zrobi delta , pgs , haxornia , bvg , STER i inne 120 zepsolow ktore zglosilo sie do eliminnacji na ESWC ? NIC , NIC , NIC . Pojada przejada sie , pociągiem , samolotem może nagrają filmik jak fX z lanu z niemiec podajze i na tym koniec . Delta trafi do grupy z fnatic i heya banana , comeback to poland .
decyzja fx byla taka nie inna , nie dyskutujmy o tym i tyle. Chcieli zaoszczędzic kasy , zaoszczędzili . Proste .
GO GO FX . Je . .. . tych co w was zwątpili ;]


OSTRZEŻENIE: Wszystkie komentarze na portalu Frag-eXecutors.com są monitorowane. Nie obrażaj nikogo, pisz na temat i sprawdź pisownie. Niepodporzadkowanie się do tych zasad będzie się wiązało z usunięciem Twojej wiadomości.
mpq.name_tag('joe@smith.com');