przypomnij rejestracja
Język: English / Polski

Wiadomości

ACE: fnatic 2-1 Na'Vi

Napisał lecho, 14/05/2010 11:53

Zapraszamy do śledzenia Arbalet Cup Europe na żywo z Frag eXecutors!

Mecze na żywo - WYNIKI


Natus Vincere 1-2 fnatic
PiNG 0-2 mortal Team works


Niedziela, 16:45 Podium ACE prezentuje się następująco:
1. miejsce - fnatic
2. miejsce - Natus Vincere
3. miejsce - mortal Team works

Niedziela, 16:40 W końcu, po prawie dwugodzinnym pojedynku poznaliśmy zwycięzcę turnieju Arbalet Cup Europe! Na najwyższym podium z 15 tysiącami dolarów na koncie staną gracze fnatic, którzy pokonali Natus Vincere 2-1. Tym samym udało im się zrewanżować za przegraną w finale IEM IV.

Niedziela, 16:26 W meczu fnatic - Na'Vi następuje zmiana drużyn i zbliżamy się do końca finału. Jak na razie po zwycięstwo pewnie dąży fnatic.

Niedziela, 15:46 Natus Vincere wygrywa 16:12 na mapie de_train i doprowadza do remisu w całym spotkaniu. Wszystko rozstrzygnie się na mapie de_dust2!

Niedziela, 15:00 mTw pokonuje na drugiej mapie PiNG i stanie na ostatnim stopniu podium, zgarniając przy tym 5 tysięcy dolarów!

Niedziela, 14:53 Zaraz rozpocznie się druga mapa rozgrywanego finału, a będzie nią de_train. Jeśli Szwedzi wygrają, zrewanżują się za finał z 5 marca.

Niedziela, 14:50 Co za gra! Zawodnicy fnatic, najlepszej drużyny CS ubiegłego roku gromią na inferno mistrzów IEM IV - 16 do 1!

Niedziela, 14:46 Duńczycy spokojnie prowadzą na drugiej mapie i chyba pewne już jest, że to oni sięgną po 5 tysięcy dolarów. Gracze PiNG będą musieli zadowolić się czwartym miejscem i 2 tysiącami, ale mimo wszystko jest to dla nich bardzo udany turniej.

Niedziela, 14:19 mTw wygrywa pierwszą mapę i jest bliskie zdobycia brązowego medalu na ACE. Wciąż czekamy na rozpoczęcie się finału.

Niedziela, 13:26 Właśnie rozpoczął się mecz o trzecie miejsce. Po jednej stronie gracze PiNG, po drugiej mTw. Kto wygra i stanie na najniższym stopniu podium?

Niedziela, 13:03 O godzinie 13:30 rozpocznie się mecz o trzecie miejsce, natomiast równo o 14 zacznie się wyczekiwany od piątku finał Arbalet Cup Europe.

Niedziela, 12:52 Drugim finalistą tego wielkiego finału została drużyna Natus Vincere. Ukraińczycy pokonali swoich rywali 2:0 i powtórzy nam się finał z odbywającego się w marcu Intel Extreme Masters IV. Czy Na'Vi po raz kolejny pokaże, że nie ma nikogo lepszego od nich?

Niedziela, 12:40 Koniec pierwszego półfinału ACE! fnatic pokonało PiNG 2:0 na mapach - de_inferno oraz de_dust2, i tym samym awansuje do finału!

Niedziela, 12:28 Zarówno gracze fnatic jak i Natus Vincere gromią swoich rywali i są już bardzo blisko awansu do finału, gdzie powalczą o główną nagrodę pieniężną, która wynosi 15 tysięcy dolarów.

Niedziela, 11:50 Drużyny fnatic oraz Na'Vi wygrały rozgrywkę na pierwszej mapie w swoich meczach. Następną mapą w obu spotkaniach jest dust2.

Niedziela, 11:15 Rozpoczął się już półfinał pomiędzy Na'Vi i mTw. Zapraszamy do obejrzenia galerii z drugiego dnia ACE, utworzonej przez serwis HTLV.org.

Niedziela, 11:00 Zaczynamy już relację z trzeciego dnia rozgrywek Arbalet Cup Europe! Za kilka chwil powinny rozpocząć się spotkania półfinałowe, w których zagrają aż dwie drużyny z Ukrainy - Natus Vincere i PiNG - oraz fnatic i mTw. Wyniki meczów będzie można śledzić tutaj.

\"\" Sprawozdanie z soboty

\"\" Sprawozdanie z piątkuR E K L A M A

ilość komentarzy: 126dodaj komentarz dotyczy:Frag eXecutors Counter-Strike Arbalet Cup

#1 | cxed | 14/05/2010 13:56 cytuj

Evil Geniuses - wygrywają 12:10 z WeMade FOX na duście2!
nie na duscie2 tylko na nuku1

 


#2 | lob | 14/05/2010 14:01 cytuj

Dlaczego przy SK jest flaga niemiec ?

 


#3 | THOROO | 14/05/2010 14:13 cytuj

Ponieważ to Niemiecka organizacja ze Szwedzkimi zawodnikami ;-)

 


#4 | Leanardo K. | 14/05/2010 15:40 cytuj

na na na Good Bye SK na na na :D

 


#5 | panic | 14/05/2010 16:18 cytuj

Wstyd troche.. bronili tytułu a nie wyszli z grupy : //

 


#6 | Leanardo K. | 14/05/2010 17:08 cytuj

go fx !

 


#7 | lol2x | 14/05/2010 17:08 cytuj

bez opóźnień i pięknie, widać że za granicą ;]

 


#8 | Leanardo K. | 14/05/2010 17:30 cytuj

bardzo dobra gra dobrze grać w FX:)

bardzo dobra pasha gry! Mam nadzieję, że nadal ;)



go fx vs forze !

 


#9 | lol2x | 14/05/2010 17:34 cytuj

pasha jaka kara ;o

 


#10 | PRZ3MO | 14/05/2010 17:48 cytuj

i tak loord najlepiej grał

 


#11 | kosa423 | 14/05/2010 17:49 cytuj

loord best pasha 2 :)

i nie mowic pasha slabiak bo teraz pokazal szkole gry w cs

 


#12 | goslik | 14/05/2010 17:52 cytuj

loord i pasha pokarali nieźle oby tak dalej, żeby to nie był tylko chwilowy przebłysk formy

 


#13 | Leanardo K. | 14/05/2010 18:30 cytuj

Dosia to gra jego życia były :/

 


#14 | Leanardo K. | 14/05/2010 18:31 cytuj

Dosia 30 . 7

 


#15 | lob | 14/05/2010 18:51 cytuj

Krwa powiedzcie mi jak mozna sie przez 5 lat nie nauczyc grac na duscie. ZENADA !!! jeszcze mecz z fnatic i do domu. gg

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 14/05/2010 18:53
 


#16 | Leanardo K. | 14/05/2010 18:58 cytuj

FX musi wygrać z fnatic !!!!!!

FX Go !

 


#17 | mtobi | 14/05/2010 19:01 cytuj

Nie tym razem. Jesli Bog nie doda im skrzydel, to emcz z fnatic i out. Ale ciagle wierze w nich w przyszlosci. Narazie ide sobie gdzies poplakac...

 


#18 | lob | 14/05/2010 19:02 cytuj

Trening od The gathering 10(?) dni bootcampu jeden dzien turnieju = out :D

 


#19 | kaspersky | 14/05/2010 19:52 cytuj

poprawka tam !
nie graja na inferno tylko train ;ppp

 


#20 | MaRKaW | 14/05/2010 20:01 cytuj

Piątek, 19:45 Rozpoczęliśmy mecz o wszystko z fnatic! Gramy na de_inferno i po pierwszej połowie Fx prowadzi 10:5, oby tak dalej!


na jakim de_inferno??
oni grali na de_train

i za sprawą forza odpadlismy z turnieju
forza rozgromila Ravens

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 14/05/2010 20:01
 


#21 | Leanardo K. | 14/05/2010 20:03 cytuj

After a second pause, the Arbalet Cup admins decided to remove the stream, which features retired player Emil "HeatoN" Christenssen, from the server

 


#22 | Ryba | 14/05/2010 20:14 cytuj

FX przegrali 16-12. dziekujemy za 4 raz z rzędu nie wyjscie z grupy.

 


#23 | kaspersky | 14/05/2010 20:16 cytuj

wes nie pierd****
taki madry to pokaz na co cie stac !
tylko pierdo****** umiesz !!!

 


#24 | wii | 14/05/2010 20:16 cytuj

mniej PRu wiecej grania

 


#25 | Ryba | 14/05/2010 20:17 cytuj

Map: de_train 16:12
Fnatic - Frag Executors

zobaczcie sobie na hltv.org

 


#26 | mtobi | 14/05/2010 20:19 cytuj

JESTEŚMY Z WAMI! EFIKSI, JESTEŚMY Z WAMI! JEEEEEEEEEEEESTEEEŚMY Z WAAAAAAAAAAAAAAMI, EFIKSI JESTEŚMY Z WAAAAAAAMIIII!

 


#27 | artur785 | 14/05/2010 20:20 cytuj

jakim kiejm juz END?

jak efiksi bylo w ct to bylo 10:5 dla nich ta?? a teraz bylo 6:1 czyli jeszcze mieli by szanse wygrac omg

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 14/05/2010 20:23
 


#28 | Snooper | 14/05/2010 20:20 cytuj

nie na de_inferno tylko de_train fx vs fnatic, kto to relacjonuje jakiś tłuk?

 


#29 | wessie | 14/05/2010 20:22 cytuj

Pasha swoje grał... Najlepszy polski gracz turnieju...

 


#30 | OMEN' | 14/05/2010 20:22 cytuj

No i z następnego lana wracają z pustymi rękoma :(

 


#31 | kaktus | 14/05/2010 20:23 cytuj

jedziemy do domu... powoli zaczynam sie przyzwyczajać

 


#32 | K1NGZ | 14/05/2010 20:23 cytuj

pasha grał świetnie.. a na TT mało pomysłów nie mówię że Kuben źle prowadzi ale może warto byłoby wrócic do TaZa?

 


#33 | Matu | 14/05/2010 20:23 cytuj

Fnatic 16-12 Fx! -.- ;((((( FX OUT!

 


#34 | MaRKaW | 14/05/2010 20:24 cytuj

jak czytac nie umie ze strony hltv.org to tak jest
Fx zagralo dzisiaj naprawde dobrze
szkoda tylko ze nie udalo im sie wygrac z forza

 


#35 | lob | 14/05/2010 20:26 cytuj

żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada żałosna żenada

Ale przynajmniej filmiki byly. hahaha

 


#36 | Leanardo K. | 14/05/2010 20:29 cytuj

16 - 12 fx :(

Nie ma szczęścia.

 


#37 | Oo | 14/05/2010 20:30 cytuj

MaRKaW @ 14/05/2010 20:24 jak czytac nie umie ze strony hltv.org to tak jest
Fx zagralo dzisiaj naprawde dobrze
szkoda tylko ze nie udalo im sie wygrac z forza

Mnóstwo błędów podczas meczu z forZe. Było widać, że chcieli dużo no ale niestety. Myślę, że to już nie jest ta sama drużyna, tylko dziwi mnie to że takie fnatic utrzymuje prawie cały czas równy poziom co do gry i mimo, że przegrywają rundy to potrafią wziąć się w garść i skopać porządnie dupę przeciwnikowi. Po stronie Fx widać sporo błędów, chociażby to że robili po kilka razy te same taktyki mimo przegrywanych rund. Jednak czegoś tej drużynie ostatnio brakuje.

 


#38 | Leanardo K. | 14/05/2010 20:33 cytuj

Istnieje coś brakuje na FX, ale co?!?!

Cały zespół był bardzo dobry

 


#39 | Leanardo K. | 14/05/2010 20:35 cytuj

Go LUq LUq LUq Trener :)))))

 


#40 | mtobi | 14/05/2010 20:41 cytuj

DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE, WIERNI PO PORAŻCE! JESTEŚMY Z WAMI CHŁOPAKI!

 


#41 | SKyi | 14/05/2010 20:43 cytuj

Własnie czego im brakuje? Mentalności, która pozwoliłaby im myśleć "JESTEŚMY NAJLEPSI I WYGRAMY TO!" pozwolę sobie zacytować mtobi'ego "DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE, WIERNI PO PORAŻCE! JESTEŚMY Z WAMI CHŁOPAKI!" :)

 


#42 | Freezak | 14/05/2010 21:05 cytuj

@ 14/05/2010 20:30 MaRKaW @ 14/05/2010 20:24 jak czytac nie umie ze strony hltv.org to tak jest
Fx zagralo dzisiaj naprawde dobrze
szkoda tylko ze nie udalo im sie wygrac z forza

Mnóstwo błędów podczas meczu z forZe. Było widać, że chcieli dużo no ale niestety. Myślę, że to już nie jest ta sama drużyna, tylko dziwi mnie to że takie fnatic utrzymuje prawie cały czas równy poziom co do gry i mimo, że przegrywają rundy to potrafią wziąć się w garść i skopać porządnie dupę przeciwnikowi. Po stronie Fx widać sporo błędów, chociażby to że robili po kilka razy te same taktyki mimo przegrywanych rund. Jednak czegoś tej drużynie ostatnio brakuje.

Czegoś lub kogoś...

 


#43 | S A N T I Q. | 14/05/2010 21:24 cytuj

Teraz wylewacie zale ze nic nie zagrali 0 kompletne 0 a to nie ich wina tylko poziom , ktory prezentuje cs oni stoja narzie w miejscu a tamci ida w gore..... Musza kiedys wygrac LICZE na was caly czas !!!!!

 


#44 | manalesar | 14/05/2010 21:29 cytuj

Brawo FX ! Klasa ! Jeszcze tylko przegrana ESWC z Delta w finale i zamykamy interes :D !

 


#45 | Matu | 14/05/2010 21:45 cytuj

ZAŁAMANY ! ale powiem tyle że stać ich na więcej ! Oni jeszcze potrzebują trochę czasu , tego spokoju :) żeby się zadomowić z Jarkiem ! Nadal jestem z nimi i wy też powinniscie być :) FX POWERRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;>

// Post edytowany 2 razy. Ostatnia edycja: 14/05/2010 21:46
 


#46 | coldFire | 14/05/2010 21:51 cytuj

to się powoli robi jak polska piłka, mecz otwarcia mecz o wszystko mecz o honor ;p nie no bo co oni wszyscy od nich chcą, teraz mogą odetchnąć i wrócić do kraju reklamować monitory! (bez napinki biorę to na luzie)

Matu @ 14/05/2010 21:45 ZAŁAMANY ! ale powiem tyle że stać ich na więcej ! Oni jeszcze potrzebują trochę czasu , tego spokoju :) żeby się zadomowić z Jarkiem ! Nadal jestem z nimi i wy też powinniscie być :) FX POWERRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;> no! jak będą mieli pod trzydziestkę to sie zgrają w końcu kiedyś muszą :)

 


#47 | Crocop***Fatal1Ty | 14/05/2010 22:05 cytuj

Dobrze bylo :) Fx jeszcze wam pokaże !!!!! Moglo byc gorzej gdybys my z f'natic wygrali to by bylo inaczej :) ale i tak jest ok Go Go Fx !!!

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 14/05/2010 22:42
 


#48 | adhd | 14/05/2010 22:16 cytuj

Niech Ziggy więcej im napycha ponagleń o reklamowanie sponsorów itp w "mediach" dla kibiców, to na pewno więcej będą trenowali i jeszcze dłużej opowiadali o możliwości zmiany aspektu na monitorze. Ale chyba sponsorzy wolą gdy mówi się o nich w 3 minutowych filmikach niż gdy ich sponsorowana drużyna staje na 1 miejscu podium. SteelSeries sponsorowało "po cichu" (nowe myszki bez reklamy nigdzie) czekało na rezultaty, nie ma ich i się pewnie wycofali ;].

jak byli w zagranicznych (o PGS później) to grali swoje, nie martwili się o fanów i ich mieli. W PGS były czasy, że esport nie był (tak się tylko mówiło) dobrym punktem reklamy i też grali swoje.

Dziś każdy ma szał na punkcie $$$$$$$$ i niestety e-sport zamienił się w "plastykowy" esport.

Już nie powtórzę FX POWER, lepiej teraz pasuje "5G POWER".
Myślę, że na ESWC/wcg 5g pokaże, że naprawdę to jeszcze nie czas na emeryturę

// Post edytowany 4 razy. Ostatnia edycja: 14/05/2010 22:21
 


#49 | Crocop***Fatal1Ty | 14/05/2010 22:18 cytuj

adhd jak jedzie hahha

 


#50 | adhd | 14/05/2010 22:23 cytuj

#50
pokarze

 


#51 | Leanardo K. | 14/05/2010 22:39 cytuj

gl Na'Vi :)

 


#52 | diarun | 14/05/2010 22:45 cytuj

to jest kara ze nie wybrali drive'a, a wzieli pashe. Owszem pasha to snajper czasem potrafi zagrac wysmienicie(przyklad CT train Ravens), ale głownie zamyka, nie mowie ze LUq byl lepszy, mial taka sama pozycje w zespole. W tej druzynie zdecydowanie potrzeba kolejnego fragmastera typu neo, jakim moze okazac i okazuje sie drive.Taz nie gra tak jak kiedys , loord zreszta tez, nie mowiac o kubenie, w druzynie trzeba silnej nowej krwi, a nie tak jak mowili wczesniej w wywiadach ze pasha na turniejach malo co mowi. Popatrzmy na samo fnatic gdy doszla maszyna w postaci get_righta nie bylo na nich bata, przeciwnie- MYM bez moddiego, z samym delpanem wiele tez juz nie znaczy. Tyle na ten temat według mnie. Musza zmienic styl gry, skoro awp nie jest pewne w kazdym meczu, (dsn jesli gra slabo awp, ma pewne ak) Drive w postaci kolejnej zapory, wiele wniosl by w zespol, a awp zawsze wrazie czego moze nabyc Kuben, czy oczywiscie sam Neo. Pozdrawiam.

 


#53 | adhd | 14/05/2010 23:14 cytuj

myślę, że WMF będzie czarnym koniec tego turnieju ;P

 


#54 | sebat0n | 14/05/2010 23:24 cytuj

To dlatego że Neo nie trenował na 3 monitorach tylko na 2! Sponsor pożałował monitorów i klapa.

Koszulki,monitorki zaraz jakiś papier toaletowy i zamienimy się w agencje reklamową ;)

 


#55 | Turbo | 14/05/2010 23:27 cytuj

Fx znowu nie wyszło z grupy :)) Panowie więcej reklam to na pewno da lepsze wyniki na lanach :)

 


#56 | Sima | 14/05/2010 23:34 cytuj

@ 14/05/2010 22:45 [...]Owszem pasha to snajper czasem potrafi zagrac wysmienicie(przyklad CT train Ravens), ale głownie zamyka, nie mowie ze LUq byl lepszy, mial taka sama pozycje w zespole. [...]
Czlowieku zastanawiam sie ile ty masz lat ze jestes na etapie porownywania graczy na zasadzie " o ten otwiera to jest dobry to bierzemy go do 'timu', a ten zamyka to nie to on jest slaby" Zastanawia mnie tez fakt ile to my KU*WA mamy tych fachowcow w kazdej dziedzinie zycia, w pilce noznej od dluzszego czasu nic nie osiagnelismy a fachowcow mamy wybitnych zawsze w studiu przed meczem. Ta 4 panow ktora przygarnela Jarka gra ze soba pare ladnych lat, zdajesz sobie sprawe ile oni tak naprawde maja zagran na pamiec?? Chcialbym zobaczyc wlasnie takich jak Ty, na vt z nimi grajacych 1 mixa zaloze sie ze nawet nie dalbys dobrego info. Dzisiaj pasha pokazal sie z dobrej strony. Powiem jeszcze na koniec ze smiesza mnie komentarze osob piszacych ze psh jest slaby bo zawsze bedzie tak psh>wy

 


#57 | Controll | 15/05/2010 00:13 cytuj

Mimo wszystko. Pasha to mój ulubiony gracz... Ale prawda ciężka że po zmianie w składzie, przegrywamy wszystko jak leci...

Nie wiem czy w końcu poziom poszedł tak bardzo, czy nasi gracze są już na to za starzy... Przetrzymajcie jeszcze 2 lata, błagam was.

Nowe polskie elity już się szykują.

Jest wielu graczy grających na waszym poziomie, tylko o nich nie jest głośno i tyle.
Może gdyby na polskiej scenie było więcej niż 1 ogarnięta drużyna gralibyście lepiej...

Kiedyś było inaczej. Graliście żeby pokazać że jesteście najlepsi. Pokazywaliście nie raz. Ale za przeproszeniem Kur*a. Co jest z wami. Nie możecie jeszcze raz zebrać się w garść i WYGRYWAĆ DLA NASZEJ POLSKI!?.

Wszyscy za was trzymamy kciuki, ale smutna prawda że gracie na pokaz. Za dużo osiągnęliście. Bo gdybyście nie mieli tego wszystkiego to staralibyście się bardziej.

Przyjmijcie te słowa krytyki pozytywnie.

 


#58 | t2p | 15/05/2010 02:01 cytuj

Moim zdaniem troche skilla zabraklo, widac ze pasha coś grać zaczął. nie wolno sie załamywać Arbalet to nie koniec świata, ESWC będzie prawdziwym sprawdzianem jeśli tam nie będzie przynajmniej top 5 to trzeba sobie jasno powiedzieć że czegos brakuje i szukać przyczyn i je zlikwidować. Ja Nadal Wierze że dawno forma powroci trzeba cierpliwości i troche czasu:)

 


#59 | error879 | 15/05/2010 10:07 cytuj

Nie bylo aż tak źle, widać że pasha już gra dużo lepiej i coraz bardziej zgrywa się z zespołem. ale czegoś zabrakło. Muszą jeszcze dużo więcej potrenować.

PS. Wszyscy mówią że czas ich emerytury się zbliża, że są za starzy, ale czy 22 lata to az tak dużo [tyle ma neo] w tym wieku refleks jeszcze nie słabnie !

 


#60 | fisman | 15/05/2010 10:11 cytuj

wybaczcie komentatorzy ale teraz navi i fnatic dyktuje warunki na scenie swiatowej a pisanie ze sie jeszcze nie zgrali albo ze pokaza jeszcze sa nie na miejscu. Polowa tu pewnie nie ma nawet 15 lat a napaleni jestescie po wcg jak nic . Ich czas juz byl (2007r.) Wtedy chyba jeszcze nie wiedzieliscie co to cs . Jedyny plus tego turnieju to przełamanie sie pashy i tyle.Nie macie co od nich wymagac nie kazdy jest cale zycie najlepszy.Teraz to trzeba prosic zeby z grupy wyszli a nie zeby top 3 mieli bo "wyrandomowała" sie scena i tyle.


btw. Przy okazji fajnie ze teraz navi ugrywa top 1 a nie fnatic tak smao bylo z pgs'em/again/fx te czasy byly genialne

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 15/05/2010 10:12
 


#61 | adhd | 15/05/2010 10:22 cytuj

Pasza/neo ogarniali ale taz i reszta.. jakoś nie pokazywali sie z dobrej strony :/ moze to wina ich pozycji ale naprawde nie grali swojego. Zycze im jak najlepiej

 


#62 | adibuch | 15/05/2010 10:40 cytuj

Wiecie co wam powiem. Wszyscy oczekują wygranych od FXów. Oni są dobrze przygotowani tylko to my im utrudniamy życie. To właśnie my powinniśmy być tym 6 zawodnikiem i dopingować ich a nie co każda porażkę ich gnoić. A więc może ci którzy ich tak krytykują przemyślą co piszą i pomogą FX w wygrywaniu turnieji. FX POOOOWWEERR!!! JESTEŚMY Z WAMI!!!

 


#63 | haha1 | 15/05/2010 10:40 cytuj

fx to zera

 


#64 | td | 15/05/2010 10:59 cytuj

pasha > LUq. Szkoda chłopaki bierzcie się do roboty! bo stać was na to jesteście przecież mistrzami świata.

 


#65 | andy | 15/05/2010 11:01 cytuj

Tak wszyscy gadacie, że LUq za pashe itp itd. A co wy myślicie, że jeden LUq zmieniłby całą sytuacje? poza tym LUq nie grał w csa już troche czasu i nie wydaje mi się aby FX w ogóle brali pod uwage to, że Łukasz mógłby do nich wrócic a nawet jeśli to chyba LUq już całkiem zakończył ten rozdział z cs.

Pozdrawiam

 


#66 | Snooper | 15/05/2010 11:43 cytuj

ja się zastanawiam co będą promować przed następnym turniejem, najpierw były nowe koszulki, monitory, moze teraz SEDESY?

Ps. pokazali ze...(-)

A tam komuś obiecałem myszkę IE 3.0 jak fx wyjdzie grupy, sorry tam typie ale sam widzisz żenada... ;PP

 


#67 | freE | 15/05/2010 11:50 cytuj

A ja jestem ciekaw tego co poszło nie tak z Ravens poszło wyśmienicie . Wiec co się stało dalej ... ? Moglibyście napisać jakiś wywiad , albo coś nakręcić chyba każdy jest ciekaw czemu było tak a nie inaczej. Pasha , NeO ,Loord grali bardzo dobrze , ale zdaje mi się ze kuben i taz nie mieli wczoraj tej iskierki.

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 15/05/2010 11:54
 


#68 | MbA | 15/05/2010 12:19 cytuj

NA'VI wygra !!!!

 


#69 | raxi109 | 15/05/2010 13:01 cytuj

czuje ze sie fx nie dlugo rozpadnie bo nic nie moga ugrac za granica

 


#70 | luke` | 15/05/2010 13:30 cytuj

Następnym razem się uda - kiedy grają najlepsze drużyny na świecie wszystko się może zdarzyć :)

 


#71 | lob | 15/05/2010 13:35 cytuj

Moze na ich psychike wplywa kolejnosc meczy ?Tutaj pierwszy mecz byl z Ravens , byla adrenalinka , chcieli pokazac sie dobrze i wyszlo. Mecz sie skonczyl , cisnienie spadlo , w glowach pewnie mysli , ze sa w formie , rozluznienie a tu lipa. Przychodzi Forze czy fnatic a oni bez spini i przegywaja. To samo bylo na the gathering. Wydaje mi sie takze , ze po odejsciu luqa ( nie mowie o skillu bo pasha pokazuke sie z bardzo dobrej storny ) nie ma w teamie mobilizatora , ktory by ich zachecil do gry.

 


#72 | Matu | 15/05/2010 13:38 cytuj

Poprostu mamy Pecha ! :/ załamałem sie tym że przegrali z forZe ;(

 


#73 | adhd | 15/05/2010 13:47 cytuj

"ze po odejsciu luqa ( nie mowie o skillu bo pasha pokazuke sie z bardzo dobrej storny ) nie ma w teamie mobilizatora"
dokładnie, Ziggy powinien zadbać o kogoś z charyzmą, który wyleje kubeł zimnej wody gdy są "podjarani". Był LUq, nie ma luqa, i cisza. Lecz ja w Polsce nie widzę takiej osoby która by mogła podnieść FX ~~

 


#74 | Controll | 15/05/2010 14:02 cytuj

@Matu
nie ma czegoś takiego jak pech

@Adhd
Skoro sami kur*a nie potrafią się zmotywować to po jakiego h*ja jeszcze grają.

@ ogólnie

Brakuje im przewodnika. Są jak barany które idą za stadem. Potrzebują jednego, ale takiego który potrafi zmotywować. Kogoś z cechami przywódcy. Grają po 10 lat. I robią takie jaja...


 


#75 | panic | 15/05/2010 14:07 cytuj

Krytykujecie ich gre, zbierzcie ekipe i jedzcie na takiego Arbaleta i jak wygracie 1 mecz bedzie dobrze .

LUq, pasha są na tym sammy poziomie tyle ze luq mial troche lepsze zgranie -.-

Płaczecie jak to wlasnie wy byscie przegrali...
A to oni stancie na ich miejscu...

BEZ MOZGI.

 


#76 | mtobi | 15/05/2010 14:17 cytuj

panic - z dupy argument. Czy ja musze być kurde kucharzem, żeby powiedzieć, że zupa jest za słona ? Konstruktywna krytyka zawsze się przyda. Chłopaki w tym momencie nie są nawet top5 świata i nie można od nich tego wymagać tak samo, jak nei można wymagać tego, żeby Lech wygrał Lige Mistrzów. Teraz niech tylko wygraja nasi Ukraińscy bracia - gogog Na'Vi !

 


#77 | ww | 15/05/2010 14:44 cytuj

a jak pionas byl ? 1 turniej i chyba 2 albo 3 miejsce...

 


#78 | ww | 15/05/2010 14:44 cytuj

a jak pionas byl ? 1 turniej i chyba 2 albo 3 miejsce...

 


#79 | error879 | 15/05/2010 15:08 cytuj

Zamiast lorda, dravia by mogli wziąść do teamu.

 


#80 | error879 | 15/05/2010 15:27 cytuj

Ludzie fx nakręciło reklame bo za to dostają sprzęt !!! i co przez kręcenie reklamy zawalili turniej ? przecież to im zajeło moze 2h reszte mogli przeznaczyć na trening.

 


#81 | NixoN | 15/05/2010 15:40 cytuj

luke` @ 15/05/2010 13:30 Następnym razem się uda - kiedy grają najlepsze drużyny na świecie wszystko się może zdarzyć :) Szkoda że jak nie grają najlepsze drużyny to i tak nie wychodzą z grupy... ale co tam...

 


#82 | lob | 15/05/2010 15:56 cytuj

error879 @ 15/05/2010 15:08 Zamiast lorda, dravia by mogli wziąść do teamu.
Zamiast loorda ? jak dla mnie loord gral na poziomie neo w tym turnieju. Od kilku dobrych meczow taz z kubenem nic nie pokazuja.

 


#83 | K1NGZ | 15/05/2010 17:04 cytuj

tak.. wszystkich w pizdu wymienic.. Ludzie uspokójcie się.. Cieszcie się że jest chociaż FX bo reszcie polskich drużyn jeszcze daleko do takiego poziomu..

 


#84 | Freezak | 15/05/2010 17:43 cytuj

fnatic pojechało fX a remisuje z takimi teamami jak united....

 


#85 | Freezak | 15/05/2010 17:43 cytuj

fnatic pojechało fX a remisuje z takimi teamami jak united....

 


#86 | bang | 15/05/2010 18:00 cytuj

Tak, tyle że mecz meczowi nie jest równy więc takie porównywanie jest bezsensu, specjalisto...

 


#87 | omen | 15/05/2010 18:57 cytuj

eeee glupoty piszecie ,pasha ze ma najwiecej fragow na mape to nie znaczy ze powinien zostac,ma straszne nie pewne to awp, w zespole moim zdaniem drive by im sie bardziej przydal, ogladalem pashe i widac ze nie potrafi myslec za bardzo porownojac go np. do markeloffa jest fragerem malo doswiadczenia ,drive za to prezentuje wysoki swiatowy poziom (jak ktos ogladal jego gre to wie o co chodzi) Mysle ze Fx nie powinno bac sie zmian to jest tylko zespol trudno trzeba robic wszystko zeby bylo lepiej Wyprobowac drive jak nie to sprobowac czegos innego ,zeby wkoncu wygrywac .Od przeyjscia pashy wszystko sie zaczela zgodze sie ze robi coraz wieksze postepy ale on nie jest zawodnikiem ktory bedzie potrzebny fx-om.Mowicie ze coraz wiekszy poziom jest ale to nie prawda neo zawsze gra na poziome, na tym turnieju gral jak zwykle swietnie potrafil sam rundy wygrywac loord to samo taz po 4 w rundzie potrafi zabic.Moim zdaniem jedynym lekarstwem jest wziac do skladu driva mam nadzieje ze jego rowna forma i umiejetnosci pomogly by zlotej 4 znowu wygrywac .Zaraz ktos napisze "ciekawe jak ty bys zagral".Ja jestem obserwatorem i widze co sie dzieje na scenie,dlatego moim zdaniem drive za pashe.

 


#88 | Snooper | 15/05/2010 21:10 cytuj

#89 masz racje staty nie czynią ciebie dobrym, w paru styuacjach mógł typa zdjąć ale ma oczy jak mrówka...moze presja, brakkoncentracji,nie wiem, niech spróbują czegos nowegomoze niech znowu taz prowadzi, neo...nie wiem

 


#89 | K1NGZ | 15/05/2010 22:00 cytuj

nic wam nie dogodzi hahaha FANBOJE LUqa..

 


#90 | shavo | 15/05/2010 22:01 cytuj

na głównej jest mtv vs na'vi, fn vs ping, a tu mtw vs ping i fn vs na'vi

 


#91 | gadocha | 16/05/2010 01:30 cytuj

#77 wez patelnie i pier*olnij sie w łeb.. od tego sa kibice zeby zagrzewac do walki albo opie*dalac za błedy..

co za ku*wa pacany sa na tej stronie.. pie*dolicie ze pasha sie nie zgrał, albo ze luq>pasha.. ale kogo to obchodzi co wy majaczycie? skonczcie ta glupia dyskusje bo rzygac sie chce od tych idiotycznych komentarzy.. FX JUZ NIGDY NIE BEDZIE TOP 1! DZIĘKUJE DOBRANOC.

 


#92 | gadocha | 16/05/2010 01:46 cytuj

#74 jak ku*wa mozna miec pecha tyle czasu? zastanow sie intelektualisto..

#76 sam bym lepiej nie napisał ; )

#84 a moze wymien se mozg?

#85 pier*olenie o szopenie.. juz nie dlugo zobaczysz co sie bedzie dzialo ZNAWCO SCENY I KLANOW POLSKICH

#89 #90 "staty nie czynia Cie dobrym graczem" o ku*wa odkryliscie ameryke.. chcieliscie zablysnac ale sie nie udalo ;]



 


#93 | EmauseN | 16/05/2010 10:24 cytuj

Ja bym jednak prosił o trochę kultury, i używanie znaków interpunkcyjnych zamiast wulgaryzmów...

A prawda jest taka, że poziom naprawdę się wyrównał. Nie ma 3 topowych zespołów tylko jest powiedzmy 10. A Na Vi hmm oni są ponad wszystko... Jak Red Bull w F1, Messi z Barcelony etc.

Co do przyczepiania się do pashy... statystycznie on na tym LANie z FX zagrał najlepiej więc...
A większość z was to sezonowi fani. Wygrywają to jest sweetasnie i wszyscy im kibicują a jak już jest kryzys to się plecami odwracacie :/

 


#94 | tedd | 16/05/2010 10:50 cytuj

@95 nic dodać nic ująć swięta racja, wszyscy tutaj są teraz tak bardzo na nie - no może nie wszyscy, ale większość bo gdy fx cos gra to wtedy jest okej. A pasha faktycznie chyba grał najlepiej więc mam nadzieje, że ta forma którą miał na Arbalecie będzie go trzymała do końca i wreszcie chłopaki się obudzą i znów będą robić co do nich należy.

 


#95 | lob | 16/05/2010 10:55 cytuj

@bang nie wiem czy mozna nazwac to sezonowymi kibicami. Po prostu kazdy jest troche poirytowany , ze najlepsi gracze w historii od polowy roku na zadnym turnieju nie wyszli nawet z grupy.

 


#96 | EmauseN | 16/05/2010 11:04 cytuj

KK, ja też czuje nie dosyt, zwłaszcza po meczu z ravens, bo jak to któryś z fxów określił ich po prostu wpier....(każdy chyba wie o co chodzi) a tu nagle mecz z forze i kubeł zimnej wody. Kurcze ale bez przesady. Jak czytam tutaj komentarze czy na counterstrike pl to się słabo robi jak co 5 pisze żeby skończyli grac itp.
BTW. Sezonowcy ja zapisuje wasze nicki! Jak po wygranym WCG będziecie pisać komentarze typu "Zawsze w was wierzyłem" czy coś w tym stylu to ja wam wypomnę arbaleta!!

 


#97 | PANR | 16/05/2010 11:13 cytuj

jeżeli przegrają z jakąś polska drużyną to nie zdziwi się jak chłopaki sobie podziękują, no ale cóż na polskich turniejach jeszcze możecie powojować.

[UP]

Daj se luzu i tak już nic nie ugrają.
Po WCG chyba polskich eliminacjach.
CU;

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 16/05/2010 11:14
 


#98 | tsrx | 16/05/2010 11:19 cytuj

Dokładnie oni już nic nie wygrają NAVI GÓRĄ !

 


#99 | techn1c | 16/05/2010 11:58 cytuj

Tak właściwie FX jako nasza Złota Piątka zrobiło najwięcej jeśli chodzi o rozwój e-sportu w Polsce. Jako jedyna polska drużyna zajmuje miejsce w WCG Hall of Fame (2006 i 2009) i nie zdziwiłbym się, gdyby za jakiś czas zamierzali skończyć z karierą w csie a zajęli się inną robotą. Chyba po to powstał GAD, żeby nowych graczy z ambicjami szkolić aby kiedyś byli godnymi następcami chłopaków, nie?

Mówi się trudno i żyje dalej, to już nie ta sama forma co kiedyś, a i przeciwnicy 2x silniejsi. Osobiście obstawiam Na'Vi na królów CS 2010 roku, chociaż jak wszyscy wiemy - nigdy nic nie wiadomo :).

 


#100 | tsrx | 16/05/2010 12:02 cytuj

szkolić młodych graczy ? szkolenie jak na filmiku mówią to co każdy normalny gracz wie ? człowieku GAD to syf tylko by kase czerpać.

 


#101 | error879 | 16/05/2010 12:08 cytuj

Narazie GAD jeszcze nic nie nauczyło, nakręcono 2 trailery i na tym pozostało. ciekawe kiedy będzie jakiś konkretny filmik gad.

 


#102 | EmauseN | 16/05/2010 12:23 cytuj

Kurcze nie róbcie z Fx emerytów

 


#103 | gadocha | 16/05/2010 12:46 cytuj

bang - a myslisz dlaczego co 3/4 kibic FX mysli ze sa juz do dupy? jak lob to napisal: wiekszosc ludzi co jest za fx jest poirytowana wynikami.. piszesz zebysmy nie robili z nich emerytow.. a moze juz przyszedl na nich czas bo jednak maja juz po te 20 pare lat.. moze czas zajac sie czyms innym np: konczeniem studiow, znalezieniem roboty itp. wg mnie: niech skoncza z cs i zaczna robic cos z esportem w Polsce (GAD itp.)

 


#104 | error879 | 16/05/2010 13:13 cytuj

22 lata to tak dużo??, to raczej nie jest wiek emerytalny, jeszcze długooo mogą grać jeżeli będą chcieli i będą wyniki. refleks w tym wieku nie maleje. To jeszcze młode chłopaki, niech grają, bo narazie nie ma drużyny która może ich zastąpić!!!

 


#105 | techn1c | 16/05/2010 13:42 cytuj

@ 16/05/2010 12:02 szkolić młodych graczy ? szkolenie jak na filmiku mówią to co każdy normalny gracz wie ? człowieku GAD to syf tylko by kase czerpać.
bo to dopiero 2 trailery, a jestem pewien, że wiedzą rzeczy, o których mało kto ma pojęcie ;) (choćby np. ja, a staram się sporo czytać i ćwiczyć w cs) a to, że chcą sobie trochę zarobić, to źle?


error879 @ 16/05/2010 13:13 22 lata to tak dużo??, to raczej nie jest wiek emerytalny, jeszcze długooo mogą grać jeżeli będą chcieli i będą wyniki. refleks w tym wieku nie maleje. To jeszcze młode chłopaki, niech grają, bo narazie nie ma drużyny która może ich zastąpić!!!
Oczywiście, że to nie dużo. Większość graczy jest w wieku 19-25. Moim zdaniem powinni zdobywać kolejne 'szczyty' (choć i tak największe mają za sobą).

 


#106 | kamileq | 16/05/2010 14:13 cytuj

Ja mysle ze oni sa podlamani ze nic nie moga ugrac od paru miesiecy jada na lana zdesperowani ,chlopaki bardziej na luzie trzeba grac to nie koniec swiata jak przegracie ,beda nastepne lany #89 w sumie racja powinni probowac innych polskich zawodnikow ,pasha na rezerwer narazie ,wziac driva na lana i zobaczyc jak to bedzie ,i probowac trzeba bo poziom corasz wyzszy jest jednak.Navi pokazuje niezwykle umiejetnosci skillowe.

 


#107 | kamileq | 16/05/2010 14:14 cytuj

Jak pasha mowil ze przez neta wygrywaja z kazda druzyna ,to ja juz nie wiem o co chodzi

 


#108 | madnessss | 16/05/2010 14:19 cytuj

#105 a po co maja konczyc z esportem? po 10 latach tyle osiagneli maja teraz konczyc? ha!.Fnatic ma na stimie 20-30 h to mniej napewno niz ty a zawsze wygrywaja ,i powiedz mi czego maja nie miec czasu na inne rzeczy,jak studia .Watpie zeby fx sie teraz podnioslo ,oni staneli w miejscu a reszta idzie dalej.

 


#109 | error879 | 16/05/2010 14:21 cytuj

jak sprawdzić ile poszczególne zespoły grają? jest taka możliwość ??

 


#110 | Half | 16/05/2010 14:57 cytuj

No i bardzo dobrze, że Fnatic karają Navi nienawidzę tych ukraińców pojawili się z dupy i myślą, że mogą wszystko xD

 


#111 | proxima | 16/05/2010 15:05 cytuj

#112

Jesteś jeszcze młodym leszczem widać...

 


#112 | qUL | 16/05/2010 15:07 cytuj

Szkoda ze odpadlismy :(
Moze innym razem :)
Ale i tak FX 4ever !

 


#113 | adhd | 16/05/2010 15:56 cytuj

#109: no pasza taki cwaniaczek ;P . Zawsze w wywiadach/blogach mówi że nikogo się nie obawiają bo na internecie gromią wszystkich.. Może czas skończyć z pewnością siebie i wprowadzić małe zmiany ? Taz/loord moze poprowadzi ?

 


#114 | EmauseN | 16/05/2010 16:40 cytuj

No i tak ma być!!! Fnatic górą!!!
Nie lubie navi...

HLTV fail
http://yfrog.com/bh46156746p

// Post edytowany 2 razy. Ostatnia edycja: 16/05/2010 16:48
 


#115 | gadocha | 16/05/2010 17:00 cytuj

PO 1 - co Ty ku*wa mozesz wiedziec o mnie? skad mozesz niby wiedziec ze mam wiecej godzin na steam od nich? tak naprawde to gowno wiesz i nie pisz o czyms o czym nie masz pojecia, po za tym nie bede z Toba dyskutowal na ten temat.. PO 2 - nie napisalem ze nie maja na nic innego czasu tylko na cs'a.. czytaj ze zrozumieniem intelektualisto.. PO 3 - co do chu*a maja godziny Fnatic do FX?!?! Co za cep..

 


#116 | gadocha | 16/05/2010 17:00 cytuj

@up to do # 110

 


#117 | error879 | 16/05/2010 17:14 cytuj

a da sie sprawdzić ile poszczególni garcze np. neo mają przegranych godzin ??

 


#118 | qUL | 16/05/2010 18:26 cytuj

#65 Zero to ty masz "Centymetrow" w gaciach .
To ze Fx nie poszło zbyt dobrze to nie znaczy ze sa zerami

 


#119 | omen | 16/05/2010 19:17 cytuj

@ 16/05/2010 12:46 bang - a myslisz dlaczego co 3/4 kibic FX mysli ze sa juz do dupy? jak lob to napisal: wiekszosc ludzi co jest za fx jest poirytowana wynikami.. piszesz zebysmy nie robili z nich emerytow.. a moze juz przyszedl na nich czas bo jednak maja juz po te 20 pare lat.. moze czas zajac sie czyms innym np: konczeniem studiow, znalezieniem roboty itp. wg mnie: niech skoncza z cs i zaczna robic cos z esportem w Polsce (GAD itp.)
Cs jest ich robota sa slawni maja sponsorow zarabiaja kase ,jest im dobrze na wyniki trzeba pcozekac wszyscy wiemy na co ich stac to samo bylo mowione rok temu az nagle wygrali najwazniejsza olimpiade e-sportowa i co? wszyscy pozmieniali zdania,next eswc jest tez ich poczekajcie jeszcze wam pokaza.Ja tylko nie wiem dlaczemu jak wygrywaja przez neta z e wszystkimi to na lanie im nie idzie,moze te nowe myszki neo cwiczy na na ie 3.0 a gra na kinzu na lanie ,to samo inny .Wszyscy w tej druznie sa uzalezenieni od neo i to jest pewne trzeba zaczac grac ~!

 


#120 | gadocha | 16/05/2010 19:58 cytuj

@UP

PO 1. CS to nie jest praca ;] PO 2. Mamy czekac na wyniki? Ja czekam pol roku i doczekalem sie niczego ;) PO 3. Jak moga byc wszyscy uzaleznieni od 1 czlonka druzyny? (az oczy bola jak czytam Twoj komentarz) PO 4. Jak nie wiesz czemu nie wygrywaja na lanach to ich o to zapytaj ;)

 


#121 | lob | 16/05/2010 20:13 cytuj

@UP

A wg Ciebie czym dla nich jest cs ? Oczywiscie , ze praca. Maja popisane kontrakty , zarabiaja pieniadze , jezdza na turnieje , maja sponsorow.

 


#122 | :) | 16/05/2010 22:29 cytuj

To w takim razie są partaczami, prawdopodobnie nie będzie już nigdy FX POWER.

 


#123 | gadocha | 17/05/2010 11:24 cytuj

@up

powiedz mi kiedy było FX POWER? czy kiedykolwiek wypowiedziane te słowa mialy jakis skutek? nie wydaje mi sie.. od pol roku przegrywaja wieksze eventy i tak zostanie niestety.. jestem pesy

 


#124 | adhd | 17/05/2010 16:53 cytuj

#125: No tak, lepiej sie milej zaskoczyc niz rozczarowac z nadzieja.
Niech wszyscy beda "PESY" to na pewno 5g cos ugra ...
Ale jak 5g cos ugra nagle wszyscy EUFORIA I DARCIE JAPY FX POWER, znow im nie bedzie szlo kibice zamienia sie w panow PESY i znow "nic nie ugraja, nigdy juz nie bedzie FX POWER".

// Post edytowany 2 razy. Ostatnia edycja: 17/05/2010 16:55
 


#125 | gadocha | 17/05/2010 19:28 cytuj

#126 Chciałem napisac: jestem pesymistą ale urwało zdanie.

 


#126 | Joker !? | 18/05/2010 00:30 cytuj

IMO pasha grał bardzo dobrze - oglądałem piątkowe mecze FX-ów.
Wymienianie go na drive nic nie da, owszem nie każdym strzałem z AWPy trafiał, ale nie przesadzajmy gra na dobrym poziomie i nie odstaje od drużyny.
Gdybym miał oceniać co idzie nie tak:
- poziom na scenie csa bardzo się wyrównał, nie odstają już skillem jak kiedyś,
- możliwe, że zwyczajnie już tak się nie przykładają, skoro wygrali najważniejsze na świecie turnieje
- słabe taktyki i/lub prowadzenie.

Pozdrawiam.

 


OSTRZEŻENIE: Wszystkie komentarze na portalu Frag-eXecutors.com są monitorowane. Nie obrażaj nikogo, pisz na temat i sprawdź pisownie. Niepodporzadkowanie się do tych zasad będzie się wiązało z usunięciem Twojej wiadomości.

Załóż konto w 20 sekund, by wygodniej komentować!

Nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz konta na Frag-eXecutors.com.



mpq.name_tag('joe@smith.com');