przypomnij rejestracja
Język: English / Polski

Artykuły

CS się kończy? Być może, ale z Polakami na szczycie

Napisał lecho, 19/03/2012 13:00

Zaledwie tydzień po fantastycznych finałach IEM VI przegląd informacji na temat CS-a każe zapytać: czy to już ostatni sezon popularnej strzelanki?

Wydarzenia ostatnich kilkunastu dni, które śledziłem z oddalonej, CeBIT-owej perspektywy, utwierdziły mnie w przekonaniu, że turniejowy żywot Counter-Strike'a 1.6 znalazł się na ostatniej prostej. Niech nikogo nie zmyli jego obecność wśród kandydatów na konkurencje WCG 2012 - kibice esportu już dawno powinni zauważyć, że to akurat nie jest żadnym wyznacznikiem popularności i potencjału danej gry.

Byłem ciekaw, co w tym co nieco już pustynnym krajobrazie zmienią finały Intel Extreme Masters VI. Impreza świetna, z rozmachem, godna sportowych aren - kto nie był, niech żałuje. Dla Carmaca i jego ekipy, wielkie brawa. Ale też, jak się okazuje, było to IEM VI "bojem ostatnim" dla graczy, bez których jeszcze sezon-półtora temu nikt nie wyobrażał sobie nie tylko listy startowej zawodów CS-a, ale w ogóle świata sportu elektronicznego.


mouz z zonicem w składzie miało zdecydowanie więcej powodów do zadumy, niż świętowania

Źródło: HLTV.org


Rozwiązanie przez mousesports kontraktu z Dannym "zonicem" Sorensenem i zakończenie przez Duńczyka kariery nie zdziwiło mnie ani trochę. Wystarczyło obejrzeć dowolny mecz mouz by zobaczyć, że po latach spędzonych w barwach mTw popularny strzelec ma duże kłopoty z przystosowaniem się do stylu gry nowych kolegów. - "Chciałem jeszcze raz pojechać na CeBIT i doświadczyć IEM. Nie znoszę tego uczucia, gdy ludzie mówią o końcu CS-a, ale nie sądzę abyśmy byli w stanie tego uniknąć" - powiedział zonic, który jednocześnie ogłosił definitywne zakończenie kariery celem skupienia się na edukacji.

To nie jedyna zła wiadomość, którą mouz przekazało fanom "pikseli". Po zakończeniu obecnego sezonu niemieckiego Pro Series (który "myszki" dokończą z ninją w miejsce zonica) organizacja rozwiąże całą swoją dywizję Counter-Strike'a 1.6. Wpływ na ten fakt ma zarówno chęć skupienia się na innych konkurencjach - głównie LoL-u i SC2 - ale także chroniczny brak międzynarodowych sukcesów drużyny. Niemcy odtrąbili zatem "koniec ery" i, jeśli nie liczyć pojawiającego się tu i ówdzie Teamu ALTERNATE, będą kolejnym krajem który najprawdopodobniej zniknie z międzynarodowej mapy CS-a 1.6.


Kibice zapamiętają drużynę mibr m.in. za fantastyczną grę w ESWC 2006

Źródło: winout.net


Ostatecznie swoje bramy zamknęła także drużyna Made in Brazil. Ta brazylijska organizacja była w latach 2005-2008 tamtejszym PGS-em, mając w swoim składzie czołowych graczy wszystkich platform. Najsłynniejsze były jednak sukcesy dywizji Counter-Strike'a, mistrzów ESWC z roku 2006. Przez trzy sezony była ona stale obecna w światowej czołówce, a gracze tacy jak Carlos "KIKOOOO" Segal czy Raphael "cogu" Camargo dorobili się statusu prawdziwych ikon nie tylko brazylijskiego CS-a. To było jednak dość dawno, od kilku lat organizacja pozostawała w permanentnym kryzysie, dlatego decyzja o "zejściu ze sceny" zamiast prób kolejnej reaktywacji jest chyba jak najbardziej na miejscu.

A skoro już mowa o schodzeniu ze sceny i końcu epoki - to właśnie miało miejsce w fnatic. Oto myszkę na kołku postanowiła zawiesić absolutna gwiazda, legenda i czołowa postać sceny Counter-Strike'a... od 2005 roku. Patrik "cArn" Sattermon, wieloletni kapitan drużyny, nałogowy odkrywca CS-owych talentów, jeden z najlepszych liderów, jakiego widział sport elektroniczny - zakończył karierę. W tym momencie wszystkim powinno zabraknąć słów, a ręce powinny złożyć się do oklasków. Wpływu Patrika na osiągnięcia fnatic nie sposób przecenić. Jest wielką niesprawiedliwością, że postać tego kalibru odchodzi na esportową emeryturę z zaledwie jednym tytułem IEM (2007), a bez złota ESWC i WCG. Sattermon był "ostatnim Mohikaninem" pierwszej wielkiej piątki fnatic (z nim, Archim, dsnem, f0restem i Tentpolem), który pozostał w składzie i bardzo prawdopodobne, że teraz zaangażuje się on w sprawy menadżerskie drużyny.


Przez lata mówiąc cArn, mówiło się fnatic - i odwrotnie. Ale słynny Szwed w końcu zawiesił myszkę na przysłowiowym kołku

Źródło: SK Gaming


Tymczasem jedyny do dziś aktywny kolega cArna ze wspomnianego fnatic 2006, Patrik "f0rest" Lindberg, wraz z SK Gaming nie poleci do Moskwy na finał TECHLABS Cupa, który kolońska potęga miała rozegrać przeciwko Natus Vincere. Organizacja nie podała powodu rezygnacji z wyjazdu. Można się tylko domyślać, że mogły nimi być: a. nierówna w ostatnim czasie forma Szwedów; b. chłodna kalkulacja możliwej do zdobycia sumy (10,000$) a kosztów podróży do stolicy Rosji. Lub też jedno i drugie. Oddając finał walkowerem SK zarobiło bowiem 5,000 dolarów za drugie miejsce. Organizatorzy turnieju zaprosili zaś Moscow Five do rozegrania pokazowego meczu z Na'Vi w miejsce niedoszłego finału. I wszyscy są zadowoleni.

Artykuł ten wcale nie miał być lamentem na temat kondycji CS-a - o jego charakterze zdecydowały takie, a nie inne wydarzenia na międzynarodowej scenie. Ale abyście nie kończyli czytania w pesymistycznym nastroju, jeszcze dwa słowa o IEM VI. Miałem okazję na żywo oglądać fragment finału ESC Gaming z Na'Vi i choć obowiązki szybko się o mnie upomniały, rozmach, realizacja, komentarz, kibice i wreszcie sama gra robiły ogromne wrażenie. Miałem pecha trafiając akurat na ten fragment traina, w którym Ukraińcy dominowali naszych, ale koniec końców wszystko skończyło się szczęśliwie dla "Złotej Piątki". A w szczególności dla pashy, który - myślę, że śmiało można to stwierdzić - poprowadził drużynę do końcowego zwycięstwa.


pasha jak nikt zasłużył, by wznieść jako pierwszy puchar za zwycięstwo w IEM VI

Źródło: HLTV.org


Na być może ostatniej prostej turniejowego Counter-Strike'a Neo i spółka wreszcie ostatecznie wyrwali sobie status największych w historii. Mają na swoim koncie po dwa złote medale ESWC i IEM oraz trzy WCG. Tak utytułowanych graczy w sporcie elektronicznym nie ma i pewnie długo nie będzie. Dlatego nad spadkiem znaczenia CS-a i kombinacjach z jego następcą Global Offensive (na które narzekał już m.in. lurppis) nie ma co narzekać.

Najważniejsze, że nasi są na szczycie.


ilość komentarzy: 69dodaj komentarz dotyczy:Counter-Strike ESL Extreme Masters

#1 | AWPr MEN | 19/03/2012 14:10 cytuj

Cs nie umrze dlaczego bo jak by miał umrzeć to by już dawno zrobił, valve w lato wypuszcza CS:GO i to będzie koniec lecz głupich pomysłów amerykańskiej korporacji CS:GO to jedno wielkie nie porozumienie jedynie może on przyjąć mino gry do pogrania na FFA bądź zostanie on niedzielną gra, tak gra nie może się nazywać mianem "KRÓLA E-SPORTU" to był subiektywny komentarz mojej jakże skromnej osoby.

 


#2 | braga 30 | 19/03/2012 15:47 cytuj

Carmac w wywiadzie dla Na`Vi oświadczył, że CS 1.6 będzie w następnym roku na IEM :)

 


#3 | Loord | 19/03/2012 17:20 cytuj

Nie moge tego pojac w jakim celu lecho regularnie od kad opuscilismy FX usmiercasz na tej stronie cs'a. Nie dziwne ze wszyscy potem pisza ze cs umiera skoro takie balwany jak Ty pisza takie artykuly.

Gowno wiesz o scenie cs'a a robisz z siebie jakiegos eksperta. Kiedy nie wejde na ta strone zalamuje rece czytajac kolejny artykul Twojego autorstwa o nieuniknionym upadku cs'a.

Skoro cs umiera, to czemu na extreme masters byla najwieksza widownia i jedna z wiekszych pol nagrod w histori tej gry ? Co prawda duzo mniejsza niz w LOL'u, ale LOL'a ogladaja casuale ktorym stream odpala sie razem z zalogowaniem sie do gry. Zeby usmiercic cs'a, pierw trzeba znalesc dobrego zastepce dla tej gry a CS:go sie niestety do tego nie nadaje.

Twoje argumenty:

mouz zamyka dywizje cs'a - powod jest prosty, ich dywizja nie osiaga juz zadnych sukcesow i nie maja zamiaru wywalac pieniedzy w bloto - mouz nie chcialo zrezygnowac z cs'a - jeszcze nie dawno skladali nam oferte - rezygnuja bo nie ma sukcesow.

zonic konczy grac - olaboga wielka afera, jakos jak cala reszta starego mtw z czasow swietnosci konczyla grac bo w Dani ciezko jest wyzyc z gamingu w ich wieku to nikt nie robil z tego wielkiej afery i nikt nie pisal ze cs umiera, a byly to takie same gwiazdy jak i zonic (whimp, mje, hpx, sunde)

carn konczy grac - carn nie konczy przygody z cs'em - po prostu odsunal sie w cien bo uznal ze zaniza poziom w druzynie, co latwo mozna odczytac z jego gestykujacji w ostatnim wywiadzie dla hltv.org, on kocha ta gre tylko uznal ze jest juz za stary i lepiej bedzie jak zajmie sie druzyna od strony organizacji.



"że mogły nimi być: a. nierówna w ostatnim czasie forma Szwedów; b. chłodna kalkulacja możliwej do zdobycia sumy (10,000$) a kosztów podróży do stolicy Rosji. Lub też jedno i drugie."

I Ch** kolejne kocopoly wyssane z palca - SK nie pojechalo bo trace nie zdazyl zalatwic sobie wizy.



mIBR zamyka cs'a - a to oni mieli w przeciagu ostatnich 2 lat jakas dywizje cs'a w ogole?



Moja prosba - przestan juz usmiercac ta gre, kazdy widzi i wie ze czasa swietnosci ma juz za soba, co nie znaczy ze ludzie nie chca juz w nia grac i robic w nia eventow. Jesli gra umrze to smiercia naturalna, Twoje artykuly sa gowno warte tak samo jak i cala organizacja FX.

 


#4 | bonum | 19/03/2012 18:08 cytuj

NOO w końcu ktoś z zawodowców skomentował te artykuły. No i właśnie przez tak głupie artykuły inne portale biorą przykład i także starają się przekonać "graczy" że już nie warto grać. Gówno prawda co wy możecie o tym wiedzieć, śledzicie tylko spotkania tych "topowych" ekip i na tym kończy się wasza znajomość sceny.

Wielkie mi poruszenie bo czołowy gracz przeszedł na emeryturę. No i bardzo dobrze, w końcu jest wolne miejsce i to będzie okazja dla nowych, młodych utalentowanych graczy żeby się wybić i pokazać na scenie międzynarodowej. Niby cs upada bo od jakiegoś czasu na scenie nie dzieje się nic ciekawego, a wiecie dlaczego tak jest ?? To wszystko spowodowane jest tym, że cały czas oglądaliśmy tych samych graczy i to po prostu było nudne, a teraz gdy "starzy" odchodzą to pojawią się młodzi gracze i odświeżą troche tą gre i mam nadzieję że pokażą też jakieś swoje zagrania, aby troche namieszać. a według mnie dobrym pomysłem byłoby też wprowadzenie nowych map... I jak widać aby kanter żył nie trzeba tak wiele.

 


#5 | K4MIL618 | 19/03/2012 18:25 cytuj

No i dobrze Loord powiedział. Według mnie to że mouz kończy z dywizja csa nie oznacza ze cs umiera. Bo ja jakbym miał druzynę ktora nic nie wygrywa oprocz mistrzostwa Niemiec to też bym to zakończył.

 


#6 | kezz | 19/03/2012 18:41 cytuj

Nie CS a FX upada...

 


#7 | AndrzejCK | 19/03/2012 18:42 cytuj

Takich artykułów będzie teraz coraz więcej. Dla twórców cs16 jest mocno wkurzające, że gracze nie kupują co rok nowej licencji za 120 zł, tak jak gracze FIFA, czy COD. COD co roku zarabia na czysto - tylko w pierwszym tygodniu sprzedaży - kilkadziesiąt milionów dolarów. W tym czasie najpopularniejsza gra świata kurzy się na półkach supermarketów. Należy zdecydowanie coś z tym zrobić. I robi się. Powstaje nowa gra. Rusza marketing. Jednym z trybików tej maszyny marketingowej, albo jej ofiarą, są dziennikarze sportowi. Będą teraz - wbrew faktom - ględzić o upadku ceesa16. Może im się uda załapać na jakiś gadżet albo przedpremierowego steama CS:GO?

We wszystkim trzeba jednak mieć jakiś umiar. Problem w tym, że nie ma o czym pisać. Spośród czterech ostatnio podgrzewanych kotletów sprawa Snaxa jakoś ucichła. Po ostatnich turniejach scena ceesa mocno ożyła i ewidentnie nie można już rozpaczać na temat braku klanów i braku graczy. W tej sytuacji można odgrzać już tylko kotlet z napisem "ce-es się kończy". Chciałoby się napisać o czymś nowym, ale nie ma o czym. Ciężki jest los dziennikarza esportowego.

 


#8 | Vip | 19/03/2012 18:52 cytuj

#Loord nie ubliżając tobie, ani twoim kolegom z ESC, ja uważam, że jednak CS się kończy, na nieszczęście dla nas... Wy jak drużyna jesteście najbardziej utytułowani w historii e-sportu i to jest powód do dumy, powód, aby CS trzymał się jak najdłużej skro Polacy zdobywają już 7 tytuł mistrza świata. To się długo nie powtórzy, ale spójrzmy chociaż na ciągle spadające pule nagród. Masz rację IEM posiadało dużą pulę nagród (nie wiem czy rekordową, może), ale to jest też jakiś sygnał.
Coraz większa liczba organizacji już pozbywa się drużyn CS i nie chodzi tu tylko i wyłącznie o polskie organizacje, które nawet jakby się drużyna dostała na zagraniczny LAN pewnie nie miałaby z czego wysłać zawodników. Chodzi mi tu o organizacje, które są czołowymi organizacjami i chcą mieć zawsze najlepszych zawodników z całego świata w swoich szeregach. Millenium, mTw, Evil Genius, może właśnie mouz...
Może i są to przypadki bo SK, fnatic, M5, Na'Vi czy inne ciągle mają swoje drużyny, może za chwilę te organizacje znowu sięgną po tą grę, aby kontynuować ciągłe jej trzymanie się na czołowych LANACH.

Oczywiście nie chcę robić z siebie znawcy bo na podstawie informacji z portalu Frag eXecutors.com nie można się sporo dowiedzieć o tematyce ogólnie e-sportowej. News'y są tu dodawane z opóźnieniem ok. 3-4 dni w porównaniu z np portalem SK Gaming. Może i Ty masz rację i dopóki nie będzie jakiegoś dobrego zastępcy dla CS nie zniknie.
Masz rację, że Lecho regularnie wypuszcza artykuły na temat armagedonu sceny CS 1.6 i ostatniej szansie CS:GO. CS:GO to porażka nie będzie drugiego takiego CS jak 1.6. Sam już nie czytam tych artykułów bo to się robi smutne.

Nie znam się... Może masz rację, może to tylko takie moje widzimisię i tak jak Lecho gówno wiem. Może nawet to co napisałem nie ma sensu, a Ty mnie wyśmiejesz i moją wiedzę na temat sceny, która jest mocno uboga.
Chciałem tylko przedstawić jakoś moje argumenty na podstawie, których tak myślę.
GL na turniejach i życzę wam aby CS się utrzymywał bo szkoda, abyśmy nie mieli Was zobaczyć z 8 tytułem mistrzów świata.

 


#9 | bonum | 19/03/2012 19:18 cytuj

Fx myślą że jak nie mają dywizji cs 1.6 to ta gra już nie ma prawa bytu.

 


#10 | lecho | 19/03/2012 19:41 cytuj

Loord --> szkoda, że przeczytałeś nagłówek artykułu i postanowiłeś, że się trochę powyżywasz, zamiast przeczytać go ze zrozumieniem :) Jeśli chcesz o tym pogadać, zapraszam na gg/fb, nie mam zamiaru bawić się we flame wars w sytuacji, kiedy lekturę tekstu zakończyłeś na pierwszym zdaniu.

// Post edytowany 8 razy. Ostatnia edycja: 19/03/2012 19:43
 


#11 | WORD LIFE | 19/03/2012 19:52 cytuj

Cały czas to piszę na różnych portalach , CS:GO nie ma tego klimatu co CS 1.6 i nie nadaję się żeby królował w e-sporcie , a jak Valve chcę tak na siłę tą badziewną grę wprowadzić , to niech tam sami sobie w nią grają.

Valve słucha tylko siebie i lecą na kasę nie liczy się opinia graczy tylko kasa , kasa , kasa ...

To tak jakby powiedzieć kulturyście , żeby uprawiał lekkoatletykę , zesrał by się prędzej.

 


#12 | pac_man | 19/03/2012 20:34 cytuj

Komentarz został usunięty z powodu złamania regulaminu serwisu.

 


#13 | VallaR | 20/03/2012 00:04 cytuj

śmieszą mnie wasze komentarze, czytam każdy artykuł lecha, i wiele komentarzy, dziś pokazaliście jaką jesteście bandą baranów, kiedy jeden krzyknie "bee" to reszta za nim robi to samo, jakos wszytkie poprzednie artykuły lecha pozytywnie ocenialiście że zajebiście je pisze, przyszedł tu loord walnął kilka kontrargumentów, i wszyscy ohh lord loooordd aaahahhahaha orgazm!!, kurwa ludzie to też jest zwykły człowiek co prawda t0p jakich mało nikt z nas nigdy takiego poziomu nie osiągnie, ma informacje z 1 reki bo jest na bieżąco z topami świata i wie co się dzieje, owszem lecho taki sobie może domyślać się wysnuwać różne teorie na teamt e-sportu, i cs1.6, natomiast każdy z obydwóch ma po troche racji, ja tutaj dziele ludzi na 4 kategorie
1. tępaki ludzie typu pac_man
2. lizodupy, ludzie typu Vip
3. normalni posterzy, typu pozostała większa cześć, ludzi ktorzy piszą swoje zdanie ale potrafią posłuchać innych co mają do powiedzenia i zgodzić się lub nie
4. i wieczne kurwa wszystko wiedzące pedyny... co myślą ze coś napiszą i tak ma być

tak, że na koniec szacunek miejsce dla lecha bo pisze od kilku lat artykuły i większości do gustu przypadają, owszem może drążył ostatnio1 temat nvm
natomiast nikt z was nie zmusza do czytania tego i oglądania... owszem fx upada, i trzyma sie bo lecho pisze te artykuły, rozumiem loorda, bo to było napisane z totalnej frustracji która się chyba w nim wezbrała xd, na wskutek niewypłacalności fx w swoim czasie, oraz tego ze to co lecho pisze go uraziło, myślę że loord jest obrażony na tą organizacje bo lecą mu kase i chce im dokopac jak się da xd
cisnijcie mnie jak sobie chcecie w dupie was mam

// Post edytowany 2 razy. Ostatnia edycja: 20/03/2012 00:07
 


#14 | Vip | 20/03/2012 01:09 cytuj

#VallaR jestem bardzo ciekaw na jakiej podstawie obrażasz mnie, mówiąc że jestem "lizodupem". Idąc twoim tokiem myślenia to wszyscy, którzy zgodzili się z Loordem chodź w małej części to lizodupy tak? Na to wychodzi.
Twoją ocenę mojej osoby (o której nie masz tak naprawdę zielonego pojęcia) można porównać do tej historyjki z życia wziętej:
A - osoba uważająca, że najlepszym piłkarzem na świecie jest Ronaldo, uważa że Messi jest słaby, a Ci którzy uważają go za najlepszego to lizopudy, fanboye itp.
B - osoba, która na podstawie oglądanych meczy obiektywnie uważa, że Messi jest najlepszy
C - fanboy
D - osoba, która boi się wyrazić swojego zdania
A tam sobie myśli swojego i wrzuca B,C,D do jednego worka mimo.

Tak można sobie wytłumaczyć twój komentarz.

Zgodziłem się z Loorem na temat "ekspertowania" Lecha na temat rzeczy nie znanej mu dostatecznie.
Jak to określił ktoś wyżej: ciągłe odgrzewanie jednego kotleta na temat końca CS (z czym się zgadza na przekór opinii Loorda).

Może oceniasz mnie na temat tego co napisałem, że szkoda będzie jak nasza ekipa będzie musiała zakończyć karierę z powodu końca CS i nie będziemy mogli widzieć ich z 8 tytułem mistrza świata.
Napisałem to z trochę patriotycznego punktu widzenia. ESC reprezentuje nasz kraj i ludzie, którzy ich oglądają myślą sobie: Polacy to są dobrzy w CS.
Nie jesteśmy krajem, który w każdej dyscyplinie sportu ma medale.
Nie jesteśmy pod tym względem najgorsi, ale też mocno nie najlepsi.
Chcę, aby flaga Polski jak najdłużej widniała na podium. Z tego powodu piszesz w ten sposób o mnie?

Masz prawo do oceny, napiszesz co uznasz za stosowne i mam nadzieję prawdziwe. Nie chciałem zrobić z siebie jakiegoś eksperta. Jak napisałem wyżej, gówno wiem. Z tego co zaobserwowałem wnioskuję, że CS się kończy.
Zawodnicy są bez motywacji, coraz mniejsze póle nagród, coraz większa niechęć do CS.

Nie będzie drugiego CS w e-sporcie. Valve powinno się tego nauczyć dawno.
Skro inne nowe CS się nie przyjęły, to czemu niewiele różniący się CS:GO miałby się przyjąć.

Pozdrawiam

 


#15 | AndrzejCK | 20/03/2012 09:20 cytuj

Baran, czy nie baran - zgadzam się z tezami Loorda dotyczącymi dobrej kondycji ce-esa. Nie widać, żeby upadał.
Nawiasem mówiąc straciłem szacunek do Loorda. Nie tylko przez żenującą ortografię i gramatykę na poziomie czwartej klasy zbiorczej szkoły gminnej w Pipidówku, ale przez demonstrowanie braku szacunku dla sponsora. Ktoś sobie wypruwa flaki, żeby zdobyć kasę dla graczy, a wielki gwiazdor gnoi go publicznie nie przebierając w słowach. Tak się nie robi.

Myślę, że każdy docenia dziennikarską klasę Lecha. Dobrze pisze.
Jednak Lecho ma spory problem z przyznaniem się do błędu. Czy widzieliście kiedyś, żeby napisał "no fakt, nie miałem racji" albo "przesadziłem"? Nigdy. Zawsze idzie w zaparte, mąci, wykręca się, stosuje różne socjotechniki. Ewidentnie ma problem z przyznaniem się do błędu.
A może jest nieomylny i nie popełnia błędów?

 


#16 | Loord | 20/03/2012 11:39 cytuj

Jakbys wiedzial ile pieniedzy jest nam winne Fx tez bys nie mial do nich szacunku. Szczerze mowiac srednio mnie interesuje Twoj stosunek do mojej osoby, a juz tymbardziej Twoja opinia na temat mojej ortografi.

Rowniez jestem zdania ze lecho pisze bardzo dobrze i ciekawie sie to czyta, jednak prowadzi jakas dziwna polityke zgnojenia cs'a od kad odeszlismy z tej druzyny i robi sie to bardzo meczace. Nie wydaje wam sie to podejrzanie dziwne, ze te artykuly zaczely sie pojawiac w momencie kiedy opuscilismy ta druzyne? To nie jest pierwszy i prawdopodobnie nie ostatni artykul tego typu: "nie grajcie juz w ta gre, ona niedlugo upadnie, podobnie jak i kwejk". Milego dnia zycze.

 


#17 | AndrzejCK | 20/03/2012 13:02 cytuj

Gdybym był topowym graczem i żył z tego, co mi dają sponsorzy, to:

po pierwsze - dbałbym o swój wizerunek, przynajmniej jakieś minimum w posługiwaniu się pismem ...w końcu cala Polska to czyta,

po drugie - zwracałbym się z szacunkiem do sponsorów i to nie tylko do tych obecnych; jeśli masz problem z poprzednim sponsorem, to idź do sądu, a nie zachowuj się jak obrażone dziecko, bo już masz swoje lata i po prostu nie wypada,

po trzecie - szanowałbym fanów (nawet takich, jak ja); będziesz zarabiał tak długo, jak długo będziesz miał fanów. Więc nawet jeśli masz ich tam, gdzie się domyślam, to przynajmniej nie pisz tego publicznie.

życzę powodzenia

 


#18 | VallaR | 20/03/2012 13:32 cytuj

Troszkę się nie zrozumieliśmy, co di mojego komentaa, Nvm uważam ze loord dobrze robi szacunek szacunkiem, natomiast pewne sprawy muszą wyjść wkońcu na powierzchnię pamiętacie chyba jak niedawno byli W fx nie grali na ich tagach od dawna, wszyscy dosłownie wszyscy domagali się od zibiego oświadczenia co dalej, długo czekaliśmy, i to jest właśnie lekceważenie naszych zawodników, czy nie uważasz ze mieli szacunku do sponsora jeżeli milczeli przez cały czas ? Może obowiązywała ich jakaś klauzula ze nie mogą nic mówić, ale zarząd fx również obowiązywało wypłacanie pensji, czego nie robili złamali kontrakt więc czemu chłopaki tego mieli nie zrobić, i pytanie kto tu do kogo nie ma szacunku ?, VIP troszkę się nie zrozumieliśmy natomiast przyznaje ci pełną rację co do twojego patriotyzmu sam tez się cieszę gdy takie sceny widze, ze studiów się urywalem żeby mecze. Oglądać iem, wcg i pamiętny tekst loorda który każdy zna a co mi się podoba w tym temacie jest kultura wypowiedzi xd

 


#19 | pac_man | 20/03/2012 14:27 cytuj

Komentarz został usunięty z powodu złamania regulaminu serwisu.

 


#20 | ths | 20/03/2012 14:44 cytuj

Gdyby Lord nie napisal komentarza to byscie pisali, ze dobry artykul, ze CS RIP, CS UPADA, LOL > CS. A nagle po jednym komentarzu wszyscy cisna Lecha i organizacje i pisza ze CS trzyma sie ciagle na poziomie :DD

 


#21 | GRUBY[t] | 20/03/2012 14:57 cytuj

Lecho znajdź jakiś inny temat bo to już jest nudne... ile można pisać ciągle o tym samym -,-. Też zauważyłem że od kiedy G5 nie gra w fx lecho "uśmierca "cs'a.
Ale prawda jest taka że takie gówno jak fx zdechnie ( a raczej już zdechło ) dużo prędzej niż cs który obok lol'a jest najlepszą grą jeśli chodzi o e-sport.

 


#22 | Loord | 20/03/2012 15:13 cytuj

Andrzeju,

Nie chce prowadzic z Toba debaty na tematy o ktorych nie masz zielonego pojecia, a na ktorych temat nie mam zamiaru sie poki co wypowiadac. Nie wiesz jak wyglada nasza sprawa i prawdopodobnie nigdy sie nie dowiesz, wiec jesli moge Cie prosic przestan mnie pouczac bo zachowujesz sie jak jakis mentor moralnosci. Szanuje fanow do momentu kiedy oni szanuja mnie/nas i nasza prace. Uwierz mi ze na naszym miejscu bys byl conajmniej za przeproszeniem "wk..." na cala ta sytuacje.

Co do szacunku do moich sponsorow - caly czas ich szanuje - kojarzysz taka firme jak QPAD? To w glownej mierze oni 'finansowali' caly projekt Fx, a wiesz skad sie wzial QPAD? Pewnie wydaje Ci sie, ze dzieki ciezkiej pracy moich bylych jak to ich nazywasz 'sponsorow', niestety sytuacja byla troszke inna. Zarzad Fx jest nieudolny i to jest powod dla ktorego juz nie gramy pod skrzydlami polskiej organizacji.

Koniec przekazu z mojej strony, dziekuje za rozmowe i bez odbioru.

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 20/03/2012 15:14
 


#23 | RimEjK2 | 20/03/2012 18:32 cytuj

I Andrzeja nie ma.

 


#24 | Goliath | 20/03/2012 18:50 cytuj

Loord, za ile opchniesz autograf? : ]

 


#25 | AndrzejCK | 20/03/2012 19:18 cytuj

A po co mam być?
Co do tego, że counter nie upada jest zgoda. Co do ortografii - widać po ostatnim poście, że jak Loord chce, to potrafi :)
Nie wiem, co fx zrobiło Loordowi, nie chcę wiedzieć ...ale też się zgadzam, że tu nie jest dobre miejsce na te sprawy i "koniec przekazu" w tej sprawie mnie cieszy. Szkoda tylko, że w ogóle był jakiś przekaz.
Słowem - wszystkie moje życzenia są spełnione ...teraz tylko autograf :)

 


#26 | bonum | 20/03/2012 19:31 cytuj

ths i tu się odrobine mylisz, bo ja czegoś takiego bym nie napisał, że cs umiera czy coś, ale reszta pewnie by pisała że cs swoje najlepsze lata ma już za sobą i "dobry artykuł". Ja cały czas mam nadzieję że jednak 1.6 utrzyma sie jeszcze ze 2-3 lata i nie mam zamiaru go uśmiercać...

 


#27 | K4MIL618 | 20/03/2012 19:59 cytuj

jestem tego samego zdania co bonum :) Wiadomo że przecież nastapi taki rok ze cs nie bedzie już permanetnie na IEM, WCG czy inne ale ejstem pewien że jeszcze min 3-4 lata pozostanie na scenie.

 


#28 | braga 30 | 20/03/2012 20:14 cytuj

Pozostanie tyle na scenie, aż jakaś gra go wyprze. Wątpie, że nagle z roku na rok stałby się tak mało grywalny, że zniknie z czołówki.

 


#29 | bonum | 20/03/2012 20:26 cytuj

miło że ktoś myśli podobnie :D

 


#30 | pac_man | 20/03/2012 22:24 cytuj

Komentarz został usunięty z powodu złamania regulaminu serwisu.

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 20/03/2012 22:24
 


#31 | RimEjK2 | 20/03/2012 22:34 cytuj

pac_man @ 20/03/2012 22:24 najs valar podlizales dupe lordowi najs w 20 komencie

Szkoda cie, gimbusie.

 


#32 | lecho | 20/03/2012 22:46 cytuj

AndrzejCK --> obiecuję Ci publicznie, że jeśli do 2015 roku będziemy grać w CS-a na WCG, tu i w tym miejscu przyznam się do błędu :) Na razie nie widzę powodu aby wycofywać się z tezy o tym, że CS jako platforma turniejowa traci na znaczeniu, bo wszystko dokładnie na to wskazuje.

 


#33 | pac_man | 20/03/2012 22:47 cytuj

Komentarz został usunięty z powodu złamania regulaminu serwisu. lolo najs lecho najs

// Post edytowany 3 razy. Ostatnia edycja: 22/03/2012 15:51
 


#34 | Joker !? | 21/03/2012 11:30 cytuj

Wchodzę ja - ekspert od wszystkiego (słychać oklaski na sali).

Uwaga przemawiam, niech plebs sie ukorzy i posłucha.

zonic zakończył karierę bo moim zdaniem w ogóle nie potrafił się odnaleźć w stylu gry innego zespołu. Był utalentowanym graczem. W mTw, które miało specyficzny styl gry grał bardzo dobrze. Oldskul odszedł, bywa. Zostało jeszcze Anexis i sklejka ArcadioNa.

trace nie ma wizy - niejaki GeT-RiGhT napisał krótko, że za późno zabrali się za załatwianie formalności, na 5 dni przed wyjazdem, a czas na uzyskanie wizy był coś koło 7, poza tym dzwonili w pon. po IEM do Kopenhagi do ambasady i była zamknięta z tego co pamiętam. Dziwne zachowanie organizatorów TECHLABS - dostali 5k $$$ za nic praktycznie.

cArn - od jakiegoś czasu wałkowany temat, Patryk nie jest tak dobrym fraggerem jak inni prowadzący np. Ed1k, Threat, Robban. Stąd zaniża poziom całej drużyny, poza tym niektórzy sądzą, że jego takty są już oklepane. Wyjeżdża na kilka miesięcy do Azji, nieraz powtarzał, że będzie wspierał organizację fnaticRC w inny niż dotychczas sposób.

mIBR - nie istnieje. Ogólnie drużyny z poza EU mają marne szanse na podbicie sceny. Przeszkodą jest choćby możliwość trenowania z najlepszymi (pingi). Wyjątki: stare mIBR, Team 3D, Lunatic-Hai.

Niemiecka scena CS'a nie istnieje już dłuższy czas, tylko to, że ESL jest z Niemiec trzyma tam tego śmiesznego EPS'a. Jaki był ostatni sukces międzynarodowy? Chyba wygranie IEM EU przez mouz tylko nie pamiętam której edycji.

Czy CS umiera? I tak i nie. Na pewno nie jest i nie będzie to tąpnięcie z miesiąca na miesiąc, ale powoli powoli jest 'nas' (graczy, fanów) coraz mniej. Mniejsze kwoty, mniej drużyn, ale uwaga IEM6 łamie wszelkie reguły 100k na CS'a i 71k oglądających co przewyższyło SC2. Weź tu teraz bądź mądry.

Jeśli ktoś ma jakąś teorie dlaczego Valve wydaje CS:GO to proszę się podzielić, jaki widzą w tym zysk, jak wygląda cała idea bo ja za bardzo nie rozumiem ich polityki. Fakt, że przykładają się bardziej do Doty2 żeby wygryźć LoL'a, który z dnia na dzień umacnia swoją pozycję więc mogą olać CS - przecież nie ma godnej konkurencji.

Możecie wracać do swoich chłopskich chat pokrytych strzechą. Widzimy się za 30min na polu.

Pozdrawiam. ;)
Ekspert!

 


#35 | lecho | 21/03/2012 13:05 cytuj

Joker !? --> NAPRAWDĘ uważasz cArna za słabszego fraggera niż ed1k i RobbaN?

 


#36 | Schockd0t | 21/03/2012 14:21 cytuj

CS nigdy nie upadnie, niech się spytają graczy w 1.6 o opinie z source czy GO
nie mniej więcej 80% odpowie, że GO czy Source to "g**no" nic dodać nić ująć :)

 


#37 | Joker !? | 21/03/2012 15:41 cytuj

lecho --> cArn był i jest dla mnie inspiracją, ale nie zmienia to faktu, że ed1k jest lepszym fraggerem (nie raz lepiej bije niż swój zespół, a dgl w jego rękach to rzeźnicza broń), a RobbaN ma lepsze pistole i jest drugim sniperem w SK. Na hltv była długa dyskusja o pozycja igl'a. Nie umniejszam jego zdolnościom prowadzenia, ale mógłby poprawić swój aiming. Mimo mojej gadaniny i tak najważniejsze są jego własne odczucia. Potrafi jeszcze zagrać, ale to już nie jest to samo co kiedyś. Zresztą polecam pierwszą część wywiadu z nim na hltv.org

Ponoć Starix powiedział, że fani/oglądający nie mają pojęcia co jest najważniejsze w zespole i pod tym się podpisuję. Nigdy nie byłem top i nie grałem vs top więc nie wiem jak to tam wygląda.
Zazwyczaj to 'znawcy' wsadziliby 5 statystycznie najlepszych aimerów do jednej drużyny i ogłosili jej sukces. Było tak już na początku 2011 i 2012 z nowym składem SK. Jeszcze nie pojechali na IEM, a już były tematy "to jest rok SK", "best lineup ever" etc. Wiadomo kto podniósł rękę i powiedział, w tym miejscu kończy się wasz udział w turnieju.
Złota Piątka nieraz udowadniała, że potrafi pokonać każdego i to będąc w beznadziejnej sytuacji (duża strata rund), a mimo tego oglądając wywiad na streamie i tak na nich nie stawiają. Koledze zawsze włącza się rage kiedy słyszy coś takiego. :D
Dobra bo zbaczam z tematu, podsumowując tak uważam, że wyżej wymieni gracze są lepszymi fraggerami niż cArn.

 


#38 | Kojack | 21/03/2012 15:48 cytuj

Nie wiem po co w ogóle pisać takie newsy/arty.. chyba po to żeby stworzyć jeszcze większy flame niż był wcześniej na tej "stronie"
Przecież wiadomo, że każdy trzyma się swojej tezy i za wszelką cenę będzie jej bronił. Co będzie okażę się w "praniu" więc nie ma co pierd*olić.
A co do cs;go to 99% z was się wypowiada na temat tej gry a nawet w nią nie grało, no ale spoko ;)

 


#39 | lecho | 21/03/2012 16:03 cytuj

Joker !? --> ja zawsze uważałem, że sposób gry cArna jest uzależniony od roli jaką pełni w drużynie. Przecież w zeszłorocznym IEM European Championship to on swoimi fragami i wygrywanymi akcjami 1vx pociągnął ekipę do mistrzostwa. Według mnie podobnie było z TaZem. Odkąd przestał "prowadzić", zaczął się pojawiać w rankingach najlepszych strzelców, co wcześniej się nie zdarzało.

// Post edytowany 8 razy. Ostatnia edycja: 21/03/2012 16:04
 


#40 | p1nx | 21/03/2012 17:38 cytuj

Loord @ 20/03/2012 11:39 Jakbys wiedzial ile pieniedzy jest nam winne Fx tez bys nie mial do nich szacunku.
Loord, podpisywaliście z nimi jakiś kontrakt? Jeśli tak no to sprawa powinna trafić do sądu.

A co do Andrzeja to nawet nie będę się wypowiadał...

 


#41 | Joker !? | 21/03/2012 19:21 cytuj

lecho --> masz rację tylko, że wypada on słabiej w porównaniu do innych graczy, którzy pełnią tą samą funkcję. IEM5 EU to dla mnie kontrowersyjny temat i to bardzo. Po sformowaniu nowego zespołu wygrywają turniej, super. Tylko, że patrząc na późniejsze wyniki nie chce się wierzyć, że tego dokonali. Xizt i Delpan zrobili masakryczną robotę, a cArn pokazał ex-kolegom, że potrafi wygrywać i bez nich (niezapomniana radość po wygraniu 1on2 z Na' Vi w fazie grupowej). Szanuję cArna i sądzę, że podjął słuszną decyzję.
Chciałbym go zobaczyć za plecami nowego fnaticu na CPH.

Mam nadzieję, że powie coś czego się w zespole nie widzi na pierwszy rzut oka. Jak wygląda bycie kapitanem i co mówi swoim kiedy przegrywa się połówkę 3-12. Ciekawią mnie aspekty budowania atmosfery w drużynie i czy kiedyś rzucali się do siebie jak Na' Vi na finale IEM6.

Jak było widać to Ukraińcy zrobili /surrender :>

 


#42 | avis | 22/03/2012 09:04 cytuj

Jak dla mnie bezsensem jest tworzenie takiego sztucznego tłumu pod artykułami i spekulowanie o końcu Countera. Cs będzie, dopóki gracze będą chcieli grać, i będą mieli motywacje do tego. Taka prawda, zonic skończył, bo skończył. Grał w mtw, super ekstra! A w mouse? Poszedł bo miał nadzieje na lepszy start, przeliczył się i dlatego skończył. Mariusz wyżej napisał dlaczego SK nie pojechało, o mibrze ostatnio ani widu ani słychu, dlatego nie mają dywizji cs, smutne ale prawdziwe. Dopóki MY(gracze) jesteśmy, będzie i Counter:)

 


#43 | pac_man | 22/03/2012 14:21 cytuj

czemu zostaly mi usuniety komentarze?

// Post edytowany 2 razy. Ostatnia edycja: 22/03/2012 15:55
 


#44 | GRUBY[t] | 22/03/2012 18:22 cytuj

pac_man - Idź stąd zakało :)

 


#45 | TUK1 | 22/03/2012 19:30 cytuj

Loord dobrze mowi, lecho gowno sie znasz a sie wypowiadasz, lepiej byscie im kase oddali a nie piszesz newsa raz na tydzien i to o upadku csa.

 


#46 | pac_man | 22/03/2012 20:26 cytuj

ahahhahah nie moge leje z was tak ze

 


#47 | BeDi | 22/03/2012 22:02 cytuj

@Loord Zgadzam się z Tb... Gdzieś 2 miesiące temu też zwróciłem w komentarzu pod tym newsem http://frag-executors.com/artykul/co-z-tymi-druzynami.html uwagę Lecho że pisze co raz bardziej dziwnie, spinając się strasznie cs'a... W odpowiedzi też jak Ty usłyszałem że nie przeczytałem z zrozumieniem tego co napisał pff...

 


#48 | lecho | 23/03/2012 10:35 cytuj

Joker !? --> sugerujesz, że turniej był ustawiony? Tak wynika z komentarza :) Według mnie po prostu na jednym turnieju "odpalili", mieli świeży skład, taktyki, pomysł na grę, a potem pojawiły się problem. Plus, przeciwnicy lepiej się na nich przygotowali.

av1s --> skoro komentują różne osoby nie związane z Fx to chyba nie jest to sztuczny tłum? :)

pac_man --> bo były niegrzeczne. Za kolejne takie niegrzeczne komentarze Twoje konto poleci razem z nimi, permanentnie.

TUK1 --> ja nikomu nie jestem winien żadnej kasy, a co do tego czy się znam, czy nie znam, to już nie Tobie oceniać - wybacz :)

BeDi --> bo to prawda, fani CS-a widząc nazwę "Counter-Strike 1.6" w jednej linijce z "Counter-Strike: GO" włączają tryb zaciekłej obrony i betonu. To nie moja wina i nic na to nie poradzę. Jeśli ktoś nie zwraca uwagi na obiektywne fakty to młotkiem mu ich do głowy nie wbiję. Mówiąc o "końcu CS-a" mam na myśli spadek jego znaczenia jako gry turniejowej, sponsorowanej przez drużyny, firmy, wspieranej przez największe ligi grubymi dolarami, jako tytuł numer jeden - nie to, że ludzie przestaną w niego grać, bo to absurd.

// Post edytowany 8 razy. Ostatnia edycja: 23/03/2012 10:36
 


#49 | Joker !? | 23/03/2012 10:45 cytuj

lecho --> Nie, ale z perspektywy czasu wygląda to jak zwykły przypadek. ;)

 


#50 | lecho | 23/03/2012 11:54 cytuj

Joker !? --> a to da się przypadkowo przez trzy dni dwa razy złoić Na'Vi? :)

 


#51 | pac_man | 23/03/2012 12:38 cytuj

lecho --> nagle jak lord napisal pod newsem to wielki admin sie zrobiles, a jak we wczesniejszych blogach co drugi komentarz to pi... i ku... to nic sie nie dzialo. spoko

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 23/03/2012 12:38
 


#52 | lecho | 23/03/2012 13:41 cytuj

pac_man --> co było zgłaszane, to się działo. Ja nie jestem w stanie monitorować wszystkich treści, które się pojawiają na stronie.

// Post edytowany 8 razy. Ostatnia edycja: 23/03/2012 13:42
 


#53 | pac_man | 23/03/2012 16:06 cytuj

lecho --> bo jest tego tak duzo ze... ale dobra skonczmy temat bo nie chce sie klucic i nie wypada tak z doroslym

 


#54 | Vip | 23/03/2012 20:14 cytuj

Ja chcę tylko dodać, że dodanie komentarza typu Luq>Pasha powinno być karane śmiercią.
Pozdrawiam.

 


#55 | ChoseN1 | 23/03/2012 21:23 cytuj

w tym newsie chodzi o to zeby kazdy przeszedl na lola :} a imo ta gra jest zdupiona do kwadratu i nie wiem jak wy ludzie mozecie w to gówno grać i jeszcze na turnieje ją dawać

 


#56 | Vip | 23/03/2012 22:35 cytuj

@ChoseN1 jednak oglądalność Lola jest 10 razy większa? Czy już więcej?
Nic dziwnego, że e-sport w Polsce raczkuje skoro e-sportowi kibice w Polsce żyją złotą piątką.

 


#57 | PGT Team | 24/03/2012 15:51 cytuj

A jest większa bo tak jak mówi Loord stream odpala się wraz z grą Fakt ,ze gracze ,za oglądanie tych streamów zbierają profity...jakieś tam punkty na jakies tam skórki dla postaci za które zazwyczaj sie płaci ;)

 


#58 | KeRiO | 24/03/2012 15:56 cytuj

a jakaś inna drużyna esportowa w Polsce odniosła większy sukces ?
eX GBT błysnęło 2 razy w tamtym roku i to jest dobry znak . Narazie ślad ucichnął.
Jeżeli byśmy mieli dobrą platformę lol czy fify to by było większe zainteresowanie tymi grami w Polsce ale tylko "Złotka Piątka" odnosiła i odnosi największe sukcesy esportowe w histori cs`a

 


#59 | zao | 24/03/2012 18:46 cytuj

Lecho, Adrian Siedliecki ma pojechane :D

 


#60 | Vip | 24/03/2012 18:55 cytuj

@KeRiO idąc twoim tokiem myślenia to gdyby nie było kogoś tam przed "Złotą piątką" to nie byłoby jej. Problem taki, że nikogo nie było więc twoje tłumaczenie nie ma sensu.
A SC2 czy właśnie FIFA to u nas kompletna porażka? Medal na WCG mamy więc ciągle uważasz, że to kwestia sukcesów.
Gdybyśmy chcieli to byśmy mieli rozwinięty kraj. Nie chcemy to nie mamy.
@PGT Team i uważasz, że jak ktoś nie che oglądać to ogląda na siłę?
Proszę cię. Uważasz, że LoL jest mniej popularny od CS?
Tak twierdzą tylko ślepi. Finał rekordowej widowni IEM w CS oglądało jak patrzyłem ok. 15 tys ludzi (mogę się mylić, ale powyżej 20 tys. nie skoczyło), a w LoL hmm
200 tys.?
Dalej uważasz, że to wina "odpalania się streamów w grze"?

 


#61 | PGT Team | 24/03/2012 22:11 cytuj

wiesz...nie do konca ,ale gdybys odpalił Cs przez steama i odpalił by sie odrazu też stream to myśle ,ze oglądalnosć tego streamowanego wydarzenia również by wzrosla - moze nie do 200 tys. ,ale napewno znacznie ;)

Hmmm...mówisz,ze ktos powinien być przed złotą piątką? Nie do konca.Z tego co wiem Neo i spółka grali jeszcze w 1.5 ,a na pewno od początku 1.6 po prostu hardo grali ,trenowali - to była gra ich pokolenia ;) to oni zaczeli boom na CS i to oni są tymi prekursorami.W koncu od kogoś musialo sie zacząc ;))

 


#62 | Kruq | 25/03/2012 09:42 cytuj

Mariusz umieścił komenta i ponad 60 postów , jak nigdy ; )

 


#63 | Vip | 25/03/2012 12:32 cytuj

#61 Chyba nie zrozumiałeś mojego komentarza. Ktoś tam powiedział, że e-sport w Polsce jest na niskim poziomie bo nie mamy sukcesów an innych platformach niż CS.
Naucz się czytać ze zrozumieniem bo jednak nie chce mi się zbytnio tłumaczyć tego co napisałem.

 


#64 | lecho | 26/03/2012 13:27 cytuj

KeRiO --> mnóstwo graczy osiągało duże sukcesy na swoich platformach, ale nigdy nie trafiało w ich szczyt popularności - gdyby G5 zaczęła wygrywać teraz, nie w 2005, też nie miała by ani takiej rzeszy fanów.

Kruq --> teksty tego typu zawsze mają dużo komentarzy, bez względu na to kto się wypowie :P

 


#65 | Grozisz Mi?! | 27/03/2012 11:34 cytuj

Hmm, cs nie skończy się. No chyba, że dla tych dzieci co wolą przebajerowane części niż klasyki. Oczywiście, sam będę grać w Counter-Strike: Global Offensive lecz więcej czasu jednak w 1.6. Każdy ma swoje zdanie :)

 


#66 | KeRiO | 27/03/2012 17:13 cytuj

lecho ---> Tu nie chodzi o popularność tylko według mnie o kasę . Polskie organizacje nie mają sina żeby ładować kasę w takich graczy . Może i mają ale na ile ? Góra pół roku . Za granicą rzadko kto z polaków się rozwija oprócz G5 i exGBT chyba że jeszcze liczymy Mane . Ale co z D5 ? 2 siła Polskiego cs bez organizacji od dłuższego czasu śmiech ...

 


#67 | Klaudia. | 04/04/2012 16:20 cytuj

Także wątpię, że cs umrze. Między innymi dlatego, że duużo osób jak grało tak gra i grać będzie w tę grę ;D

 


#68 | Gricz | 04/04/2012 18:16 cytuj

league of legends się liczy a nie jakieś tam piksele

 


#69 | sebaa96 | 29/04/2014 19:45 cytuj

Powoli zaczynam to zauważać, ten spadek graczy tej wspaniałej gry. Na szczęście ludzie nie mają jeszcze takich dobrych komputerów i nie przerzucają się na cs:go, cs:s

www.chomikuj.pl/counter-strike.1.6

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 29/04/2014 19:45
 


OSTRZEŻENIE: Wszystkie komentarze na portalu Frag-eXecutors.com są monitorowane. Nie obrażaj nikogo, pisz na temat i sprawdź pisownie. Niepodporzadkowanie się do tych zasad będzie się wiązało z usunięciem Twojej wiadomości.

Załóż konto w 20 sekund, by wygodniej komentować!

Nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz konta na Frag-eXecutors.com.


Filtr artykułów